6+ potjes?

Hallo,

ik maak voor Eliza groentehapje zelf (ben namelijk met groente begonnen) ze kijgt nu wortel met aardappel of rijst, bloemkool met aardappel, broccoli met rijst en kip.

nu is mijn vraag: als wij weg moeten of Eliza gaat binnekort naar ene gastouder dan wil ik graag een potje mee geven maar die hebben ze niet in 4+. Zou ik dan een 6+ potje mee kunnen geven met hetgene wat ze al gehad heeft? of zit daar iets in wat ze echt pas vanaf 6 maanden mogen? Anders weet ik niet hoe ik het moet gaan doen.

Liefs Shirley.

6+ potjes zit vlees in en dat zou ik zeker voor die tijd niet geven ivm de darmen die dat denk ik nog niet aan kunnen.

Groetjes,

Michèle

Ik heb Joey toen hij 4 maanden was wel 4+ potjes gegeven… Van Olvarit, en er zit maar een soort groente in, zoals wortels, boontjes of bruine boontjes met appel. Kun je die niet geven dan?

Lilypie

Lilypie

Ja maar ze krygt al meer dan alleen groente en het gaat super, ze heeft nog geen 1x een reactie gehad alleen op pap. Dus dat krygt ze niet. Want ik zag 1 6+ potje met wortel rijst en kip. En dat krygt ze thuis ook. Dus dacht ik dat het dan mischien wel zou kunnen. Maar ik zou ook inderdaad 4+ mer kunnen geven.

Bedankt in ieder geval!

Liefs Shirley

Of je geeft een zelfgemaakte groentehap mee naar de gastouder, die je hebt ingevroren en die de gastouder dan kan klaarmaken. Als je het toch vers maakt, dan maak je gewoon iets meer en vries je het in.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

en 6+ zijn sommige ook met stukjes en indd vlees mogen ze nog niet (nou ja niet moegen is ene groot woord natuurlijk )

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ik vind haar idd ook te jong voor de 6 maanden potjes. Zit wel erg veel in en ze is net 4 maanden dus dan is vlees ook nog veel te jong. Ik heb ook altijd alles versgemaakt, maar met 4 maanden gaf ik nog geen rijst of aardappel. Echt alleen maar groente en zo rond de 6 maanden ben ik begonnen met rijst of aardappel en daarna met vlees. Ik had altijd porties groente voor hem in de vriezer liggen, dus dat zou jij ook kunnen doen. Gewoon een hele bloemkool koken, of broccoli etc. Dan in porties verdelen in invriezen. Erg makkelijk, want op die manier hoef je niet iedere dag apart te koken voor haar.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ja hoor, kun je gewoon halen.

Er zijn geen fruitsoorten die ze pas vanaf 12 maanden mogen hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers