6 maanden voeding

Dames even een vraagje over de 6 maanden voeding. 3 maart is het zover, dan is de kleine dame 6 maanden en gaan we over op nutrilon 2. Ik heb nu nog 1 pot nummer 1 staan en de kans is groot dat ik op 3 maart nog een beetje heb, Kan ik dat gewoon opmaken of is het dan van hup meteen nummer 2??? Ik zou het zo zonde vinden als het nog wat is.

Groetjes,

Michèle

Ik zou het gewoon opmaken hoor, tis al duur genoeg dat spul!
En je kan het eventueel ook mengen met de 2, zodat de overgang minder groot word.
Ik heb Joey toen hij 6 weken was per ongeluk een paar flesjes omneo 2 gegeven… Ik stond 's nachts zijn flesje te schudden, toen ik met mijn slaperige kop ineens een dikke 2 zag staan op het pak! Ik heb direct de volgende ochtend het cb gebelt, en moest direct weer overgaan op 1. Het was niet zo heel erg, maar alle voedingsstoffen zitten er bijna dubbel zoveel in. Joey heeft er wel even krampjes van gehad toen…
Inmiddels is hij overgegaan naar nutrilon standaart, en sinds een paar weken naar forte… Die hele pot omneo 2 staat hier nu te wachten tot ik hem weg gooi…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gewoon gebruiken hoor, je hoeft niet per direct over te stappen. Wij hadden hetzelfde en hebben de beide soorten toen een paar dagen gemixt. Erik eraan gewend en nergens last van bij de overstap.

Wat wordt ze al groot! De nummer 2. Hihi.

Groetjes!

ik zou het mengen met de nr 2 de eerste paar dagen totdat het op is, zodat idd de darmpjes kunnen wennen, alhoewel ik geen problemen verwacht aangezien groente en fruit ook goed gaan

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dan gaa nwe dat gewoon doen. Ja ik vroeg het me af omdat als je ze dus inderdaad nu 2 geeft (ook ik heb dat een keer met me duffe hoofd gehad, verkeerde pak gekocht, maar ik kon het kwijt gelukkig) maar ik wist niet zeker of ze andersom ook hysterisch zouden worden

Maar goed we kijken dus hoever we komen tot 3 maart. Enne ja Mriek me kleine meisje wordt echt groot Maar ik ben wel eindelijk van de bv maffia af.

Groetjes,

Michèle

Hoezee! Eindelijk van hen verlost…

Groetjes!

Ha ha ha ha alleen het kruitvat heeft pech want ik ga nu wel voortaan naar de Etos want nu krijg ik tenminste op haar eten ook babyzegels

Groetjes,

Michèle

Ja, leuk! Die zegels. Heb al een aantal kaartjes vol gehad en gratis cadeaus shoppen is echt leuk. Eén keer de korting genomen, want toen zat er niets leuks bij (bij de cadeaus). Succes met sparen!

Groetjes!

Welja joh, gewoon opmaken! Die voeding merkt echt niet of het in de buik van een kindje van 5 maanden of 6 maanden zit hoor! Niks mis mee!

Groetekes, Sje

lekker mengen joh, ga ik ook doen. Want wij mogen ook naar de 2! EN EINDELIJK BABYZEGELS JA. Leuk he, dat we naar de 2 mogen, worden de meiden echt groot!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh hier ligt al een volle kaart enne de tweede is bijna vol. Enne nu met de 2 gaat het hard, das 2 zegels per pak en ik heb nog twee kortingsbonnen voor pampers dus das ook weer 6 zegels. Ja we gaan weer lekker. Echt het kind had gelukkig nog geen badspullen en zo Vind het alleen zo jammer dat de kado’s maar per 6 maanden wisselen, per kwartaal had misschien leuker geweest.

Groetjes,

Michèle

Tja, we kunnen niet alles hebben hè?

Groetjes!

Eh nee das ook weer waar. Ach dan maar een voorraad doekjes en zwitsal opbouwen

Groetjes,

Michèle

En die zullen we nog wel even nodig hebben…

Groetjes!

Gewoon opmaken natuurlijk.

En… mocht de nr 1 op zijn voordat het 3 maart is:
gewoon met nr 2 beginnen, komt echt niet op een paar dagen precies.

M.

Nou ja op zal die nog niet zijn denk ik. Ze krijgt natuurlijk op de creche ook voeding daar, dus dat scheelt enorm. Ik heb wel al de eerste 6 maanden tul gekocht. Hij was zo leuk. Moet er alleen minimaal nog 2 bij hebben. 1 reserve en 1 voor op de creche. Maar dat komt van de week wel.

Groetjes,

Michèle

Dus jij koopt ook al spul in het voren? Ikke ook. Raar eigenlijk, het gaat al zo snel en dan lijkt het net alsof je niet kan wachten tot ze alwéér iets ouder zijn…

Groetjes!

Hoe bedoel je Mriek??

Groetjes,

Michèle

Nou, dat het haast op ongeduld kan lijken als je bv. speentjes koopt die voor 6 maanden zijn terwijl ze nog niet zo oud zijn. Terwijl het al zo snel gaat en je dit soms niet eens wil. Snap je? Kan het niet beter uitleggen…

Groetjes!

Ja dat het allemaal zo tegendraads is inderdaad. Ik kan aan de ene kant niet wachten tot ze die schattige dingen maatje 74 aan kan die we in rotterdam gekocht hebben, maar als ze het past sta ik te janken dat ze 62 niet meer aan kan en het zo snel gaat… Maar ja de speen heb ik nu pas 1 week dus dat kon nog toch???

Groetjes,

Michèle