6 maanden en soms zo boos

Kennen jullie dit?

Onze dochter van bijna 6 maanden gilt sinds kort heel veel. Wil niet in de box, wipstoel etc maar grag op schoot. Op de creche gilt ze harder dan alle andere kinderen samen.

Ook in bed 's morgens om vijf uur is ze wakker.
Na 15 minuten gieren en schreeuwen en gillen valt ze weer in slaap.
Soms pakken we har, ze heeft al eens een fles gehad maar volgens ons is ze gewoon boos.

Komt dit bekend voor???

Tessie

Hoi Tessie.

Ik zit met het zelfde probleem, met mijn zoon van 5 maand, en heb zo’n zelfde topic gepplaatst (heb het even helemaal gehad) in mama’s hoekje als ik me niet vergis.
En ik kreeg van sje de tip het boek oei ik groei, dus dat heb ik even gehaald en daar staat wel zo veel info in over die periode, waarschijnlijk zit ook jou dochter in een hangperiode.
Moet je die topic even lezen, is een beetje teveel om over te typen

Erg vervelend! maar het gaat wel weer over.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Stom…nooit aan gedacht.
Ze is idd 25 weken oud en zal er wel weer middenin zitten.
Ik heb het boek.

Ze wil nu ook draaien wat niet wil en kan daar erg boos om worden. Zingen en in de handen klappen vindt ze erg leuk. Misschien voor jou een tip.

Hopelijk duurt dit gillen enz niet zo lang.

Tessie

test
doet banner het???

Tessie
9 maanden banner

ik hoop dat het vlug over is! is niet niks he zo een schreeuwertje!!! heel veel succes ermmee en sterkte!!

( banner doet het nog niet nee)

liefs jessica, &

Nou net was ze hel lief. Veel lachen en gezellig in de box.
Heerlijk…

Tessie
img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1119783480/5/2/1/255/165/165/0/148/206/manon.png[/img]

Ik heb het vandaag helemaal anders gedaan zodat hij niet wist wat er zou gaan komen, en dat werkte perfect hij was zo lekker vrolijk!
En zingen en dansen is echt een suc-6

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.