hallo …
mijn zoon is 6 maand en meer dan 9 kilo
mag hij nu in het auto stoeltje??
hij kan heel goed zitten in de kinderstoel al??
wat denken jullie??
groetjes
6 maand en meer dan 9 kilo
Hoi,
kijk als hij echt niet meer in de maxicosie past dus ook met zijn hoofd op de rand gaat liggen dan moet je wel over op een autostoeltje. Onze dochter was niet zo zeer zwaar als wel lang ik weet niet wanneer ze overging naar een autostoeltje maar weet wel voor geadviseerde leeftijd. Ze kon gewoon echt niet meer langer in de maxicosie. Wij hebben toen de autostoel altijd in ligstand gehad en konden de banden ook strak genoeg aantrekken. Verder deden we voor de zekerheid een opgerolde handoek rond haar hoofd. de eerste maand. al was ze heel sterk in hoofd en zitten enzv.
hoop dat je wat aan mijn ervaring hebt
Groetjes
lon106
hoi hoi
Milan zit nu ook al in de 2e stoel. Ik houd de stoel wel altijd nog in de ligstand omdat te lang zitten niet goed is nog voor die kleintjes.
Voor advies met kinderstoeltjes kan je altijd naar de ANWB of de prenatal toe daar kunnen ze je ook erg goed helpen en advies geven.
groetjes titsia

hoi damian was ook 6 maanden toen hij in de autostoel ging…hij woog ook 9 kilo en paste echt niet meer in de maxi cosi…Ook wilde hij niet meer liggen en alleen nog maar zitten. Hij kon toen ook al een flinke tijd alleen op de grond zitten…