Onlangs een topic over geopend dat Fabienne aardig wat plas ongelukjes heeft sinds een week of 2.
Tot 16.00 uur ging het goed vandaag, waarna ze tot vanavond 19.00 tot 6x in haar broek heeft geplast … Afgelopen tijd en ook vandaag heb ik haar veelvuldig gevraagd op de wc te plassen en ze lijkt dit best te begrijpen … geeft het ook aan als ze moet, ze kan het echt wel. Vanavond werd ik toch even echt boos op haar, het ene moment vraag ik of ze moet plassen en het volgende moment zit ze op mijn schoot en plast ze weer in haar broek. Ik had het een he-le-maal gehad!!!
We gaan nu naar bed zei ik en ze moest huilen, geen boekje voor gelezen … en haar uitgelegd dat mama teleurgesteld was … maar haar huilend in bed achter laten deed me toch wel zeer en voelde ik me toch een beetje schuldig. Haar een poosje over haar bolletje te hebben geaaid en gepraat met haar, … morgen gaan we het weer proberen en ze knikte, viel vrijwel direct in slaap.
Kan het zijn dat ze moe is en daardoor vergeet te plassen?
Ben ik te streng geweest? Ik had de hoop hier mee tot haar door te dringen maar het lijkt er op dat ze er niets aan kan doen ???
Dacht ik net mijn was weg te hebben?!
Groetjes Esther