Heb ik weer zitten we in een hittegolf 2 weken geleden kreijgt Chris hoge koorts en grijpt steeds naar zijn oortje. Ik naar de huisarts, ja mevr hij klinkt wat vol, maar verder is er weinig aan te doen. Maar ja Chris bleef huilen, ook s;nachts dus ik weer terug en met godsgratie kreeg ik een kuurtje Augumentin. Want hij vond het toch wel een lichte luchtweg infectie en een oorontsteking.
Maar na de kuur 2 weken geleden. bleef hij kwakkelen.
Dus ik dinsdag weer terug naar de arts. die kon niets vinden maar ja kon ook geen verklaring geven voor de koorts, alleen als het aanbleef houden moest ik terug komen., ik vrijdag weer terug. Arts overal naar geluisterd maar kon niets bijzonder vinden. Ja zijn trommelvlies was wat troebel maar dat is niet erg zei hij?
Zaterdag zat hij helemaal onder de uitslag.
Ik de boeken nageslagen en jahoor de zesde ziekte. BEgint met 3 tot 5 dagen hoge koorts en daarna een koortsvrije dag en dan uitslag op Romp en armen.
Nu is Chris aan de betere hand maar nu heeft Rick het.
6 e ziekte
he vervelend hoor! Luca heeft het ook gehad, gelukkig knappen ze na de rode vlekjes snel weer op. Is de uitbraak zeg maar van alles. Als het goed is, komt hij er veel sterker uit, volgens mijn ha!
Succes met de zieken!!
Oh jeetje ik heb hier nog nooit van gehoord!
Wanneer kunnen kinderen dat krijgen??
Lijkt me wel heel vervelend succes ermee!!
Liefs Yardi
Mama van Raïsa Manou
ze kunnen het krijgen vanaf +/- 6 maanden tot 4 jaar.
het is een virusinfectie dat door hoesten ., niezen zich kan verspreiden dmv vochtdruppels.
ZE denken dat de veroorzaker het herpes Simplex virus .is.
Dat staat op internet?
Waarschijnlijk hebben ze het op de creche opgepikt.
Gelukkig is het een onschuldige ziekte, maar ze mogen niet naar buiten en niet naar de creche voordat de vlekken weg zijn. dan pas zijn ze niet meer besmettelijk.
Van die plekjes hebben ze geen last want het jeukt niet(gelukkig)