5x wakker per nacht

Hi

Ik heb een dochtertje van 6 maanden oud en die slaapt sinds een week of 2 heel slecht. Wordt soms wel 4 of 5x wakker per nacht. Geen honger, heb ik een paar keer geprobeerd (geef nog af en toe bv) maar dan valt ze gewoon terug in slaap en een uur later is ze al terug aan het zeuren.
Dan gaan we een tutje geven en valt onmiddellijk terug in slaap. Voor even toch…
Ik ben net terug beginnen werken en hoopte toch dat ze nu zou doorslapen. Heeft ze trouwens vroeger al gedaan, 2 maanden lang.
Iemand een idee?
Al eens “inbaggeren” (inpakken in doek) geprobeerd? Helpt het?

Groetjes
Katrien

Kan het zijn dat ze in een sprongetje zit en daardoor zovaak wakker wordt?

Groetjes,
Sandra

hebben wij ook gehad. Nu alleen nog af en toe omdat hij op zijn buik draait en niet terug kan. Ik heb het bedje gedraaid zodat hij met zijn gezicht naar het oosten ligt. Het gaat nu een stuk beter ook met inslapen. Kan ook toeval zijn en dat het een sprong was, maar proberen kan altijd.

22-12-2009 colin geboren

Inbaggeren? Tis geen biggetje in de modder?! Hahaha, denk dat je inbakeren bedoelt!!! En volgens mij is 6 maanden te oud om in te bakeren, vooral als je dat nog nooit gedaan hebt en er dan ineens mee wil beginnen.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

met 6 maanden inbakeren lijkt me gevaarlijk. tis gewoon een sprong. hier ook hetzelfde, dan niet snachts maar idd vreemd slaapgedrag…gaat vanzelf weer over…niets aan doen gewoon blijven doen wat je aan het doen bent. ik zou geen fles aanbieden als ik jouw was voordat ie daar weer aan went. gewoon even speen erin en weglopen. kan ook tandjes zijn??

Lilypie First Birthday tickers

Begin van uitproberen???

Bij ons hetzelfde hoor: gewoon heel kordaat en consequent zijn, geen aandacht wel aanwezigheid, kort bezoekje en meteen weer weg. Binnen een paar dagen is het weer gewoon doorslapen.

Leuk trouwens jouw dialect met het woordje “terug”. Wij wonen sinds kort in Drenthe en genieten elke dag van de gekke woordspelingen. Die van jou vind ik wel leuk!

Groetjes!!!

Inbakeren mag niet meer met 6 maanden! Dus niet doen… dan beginnen beeb te rollen en moet je dus verplicht weer uitbakeren.

Groetjes

Leonie
13-12-2009: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm
6 maanden: 8700gr./lengte 67 cm

Klinkt inderdaad als een sprong. Merel had dat rond die tijd ook. Niet 's-nachts, maar ze wilde 's-avonds niet gaan slapen. Na een weekje of zo ging het bij ons over.

Groetjes Natasja

bij ons heeft het ongeveer 5 weken geduurd. Nu is het helemaal over. Gaat om 18.00 naar bed slaapt tot uur of 21.00 laatste fles 210/7 met rijstebloem en slaapt dan tot 7.00. Dan even wakker en daarna slaapt hij bij ons nog een paar uur. (vandaag tot 11.00 Heerlijk!!) Ben ook net op. Ik zag het ook niet meer zitten een tijd geleden, maar nu gaat het weer perfekt.

22-12-2009 colin geboren

persoonlijk vind ik dat je het zelf alleen maar erger kan maken gewoon consequent blijven idd.

Lilypie First Birthday tickers