5maanden

kenji is nu bijna 5maanden maar kwijlt heel erg veel kunnen dit tandjes zijn?
kenji draait al een tijdje op zijn buik maar kan niet terug draaien maar doet dit sinds 2weken ook in bed kenji heeft geen slaapzak aan of zouden jullie dit wel doen op welke leeftijg gaan baby’s zitten ik hoor het graag jullie reacties

groetjes kim

Mijn dochtertje kwijlde een beetje bij tandjs maar de dochter van een vriendin heel erg veel. Die had de hele dag een slab om voor het kwijlen, dus geen zorgen maken.

O ja, en wat betreft het draaien in bed, ik had tot 1 jaar bij Emilie van die rolletjes die ervoor zorgde dat ze niet op haar buik kon draaien. Werkte perfect!

Hoi Kim,

Ik las ergens op internet dat kwijlen niet perse iets te maken had met de
tandjes.
Wat wel, dat weet ik niet meer.

Zou wel lekker een slaapzakje aandoen. Dit is lekker warm en hierdoor
draaien ze ook niet zo gemakkelijk op de buik.
Heb zelf een slaapje voor Anne. (www.slaapje.nl)
Ze slaapt er heerlijk in zonder broek en sokjes en komt er smorgens
heerlijk warm uit.
Heb er wel een truitje onder aan.

Op welke leeftijd babytjes gaan zitten is verschillend.
Vaak rond de 8 mnd, soms eerder of later dan 8 mnd.
Komt vanzelf.
Anne kan wel zitten als ik haar aan de handjes vasthoud, ,maar nog niet
zelfstandig.

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 8 mnd

baby;s kwijlen als ze toe zijn aan iets anders dan alleen maak melk! Door het kwijl kan een groenten of fruithapje makkelijk naar binnen glijden.

Door een slaapzak zouden ze minder goed kunnen rollen. Thije heeft ook een slaapzak aan in bed en rolt dan minder makkelijk. Maar hij slaapt nu op zijn buik, dat vind hij gewoon fijner. Ik heb er geen moeite mee…

Thije kan 20 seconden ofzo alleen zitten, en dan opeens valt hij opzij!

Hoi mijn zoontje kwijlde ook heel veel maar heeft nu sinds 2 weken pas tandjes. Daar in tegen is ie wel heel snel (volgens mij) wat ie helemaal los met 6 maanden en nu kan ie dit heel lang vol houden en schuift ook op zijn billen en gaat zo de hele kamer door dus niks is meer veilig