5 wk zw,roze verlies,symp. weg, wanneer MK?

Hallo,

Ik ben nu 5 weken zwanger, last gehad van misselijkheid, opgeblazen gevoel, veel plassen kortom voelde me ook echt zwanger.
Helaas vanaf vrijdag heel licht roze verlies, en alle symptomen zijn weg.Daarna menstr. krampen onderbuik, die komen en gaan.
Zaterdag ook heeeel iets roze verlies, wat buikpijn wat ik daarvoor niet had. Nu zondag ook heeeel iets roze verlies, echt weinig, maar tot op heden nog geen krampen.
Voel me ook absoluut niet meer zwanger en ben ervan overtuigd dat het een Mk wordt. Wie weet hoe lang dit nog gaat duren,en wat er aan de hand is? Kan t komen dat t vruchtje niet los wil laten bv? Wat moet ik doen, afwachten nog tot menstr. krampen heftig gaan worden???
Mijn zwangerschapstest was gisteren nog knal blauw, en het zal ook nog niet meteen negatief zijn, maar toch…
Wie weet raad?

Groetjes es

Wij kunnen digitaal geen diagnoses stellen. Als je ongerust bent bel je je verloskundige, je huisarts of de huisartsenpost.

Groetekes, Sje

hallo,

het beste dat je eventueel ook kan doen is naar je huisarts gaan en bloed laten prikken die kunnen dan zien aan de hcg waarden of het nog goed zit of niet.
zit het nog goed dan kan je best ook even naar je gyné gaan voor een onderzoek.

ook ik ben 5 weken zwanger, heb ongeveer 10 dagen bloedverlies gehad met precies wa donkere velletjes.
mijn hcg waarde is al iedere keer omhoog gegaan, maar iets te weinig volgens hen.
morgen weet ik meer, ze gaan een inwendige echo nemen en terug bloed prikken.

ik wens je in ieder geval veel succes.
en laat iets weten hé

Je hebt geen bloedverlies gehad, en de krampen zijn nu weg. Waarom denk je dat je een miskraam hebt?
Ik zou ook even afwachten, en niet te gefixeerd erop proberen te zijn ( makkelijk gezegd he? )
Sterkte

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

heb je al eens bloed laten prikken om te kijken hoe je hcg waarden zijn??

hou ons op de hoogte hé

en esra heb je al nieuws??

Dag allemaal,

Geloof het of niet, maar roze verlies is opgehouden, ook de krampen en voel me weer helemaal zwanger, kots misselijk moe enz…
Het zit dus echt tussen de oren als je denkt dat t fout gaat ook alle symptomen verdwijnen.
Heb wel een vervroegde echo gekregen met 7 weken. eerder doen ze hier niet helaas, dus we wachte in spanning af of het daarbinnen ook goed gaat.
Ik hoop t zo…
Beautje hoe gaat het met jou???

Wat ook kan zijn, dat heb ik ook gehad dat je licchaam nog niet gewend was aan het zwanger zijn, en dat je ‘ongesteld’ geworden bent maar toch ook niet. Kun je me nog volgen.

Klinkt niet aardig maar hoop dat je nog wel even misselijk bent. Overigens was ik 6 weken (van week 6 tot 12) misselijk dus het gaat over

Groetjes,

Michèle

Hoi allemaal,

Ben ik weer , helaas nu bruin slijm verlies…de onzekerheid houdt maar niet op.
Ook weer iets menstr. buikpijn. Pfff had ik maar meer zekerheid, 29ste pas echo
Zijn jullie bekend met bruin slijm verlies???
Hoop dat het goed mag blijven gaan.

Gr es

Wat je ook gehad kan hebben / hebt is een innestelingsbloeding. Die ontstaat doordat het vruchtje zich in de baarmoederwand innestelt. Ik heb dat ook gehad, en werd ook heel erg onzeker hierdoor.
Ik duim voor je hoor!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook bruin slijm verloren. Ik had destijds een uitstrijkje bij de huisarts laten doen en ik bleek een infectie te hebben. Dus ik raad je aan om naar de huisarts te gaan.Groetjes chantal

Chantal

Hoi,

Ten eerste laat je door je naaste omgeving niet gek maken !
Van alle adviezen die je van iedereen krijgt moet je eruit pikken wat voor jou van toepassing is.

Uit eigen ervaring weet ik ( niet van mij maar dat van mijn vrouw) dat bloedverlies tijdens een zwangerschap vaker voorkomt en niets HOEFT te betekenen, maar een advies is dat jij er mee zit en de ander niet. Laat je goed voorlichten door je gynaecoloog, en voel je je niet begrepen, ga naar een ander. (Hebben wij ook gedaan)
Bij ons was het vanaf het begin ook raak, met regelmaat bloedverlies, dan weer veel afscheiding, bruin bloed, rood bloed, tot zelfs een hele bloedprop !
Wij naar de huisarts, nou mevrouw en meneer ga er maar vanuit dat het een mk is. Door naar de gynaecoloog, vruchtje en alles zat er nog.
Gedurende de hele zwangerschap terugkerend bloedverlies gehad. In totaal iets van 12 echo’s gehad.
Uiteindelijk (na ook nog eens 2 weken bedrust in het ziekenhuis) een gezonde dochter gekregen.

Lees nu de eerste alinea weer eens… neem op wat jij belangrijk vind van wat andere mee hebben gemaakt.
Vergeet wat je onrustig maakt.

Bij mijn vrouw was het zo dat ze vervroegd ook met zwangerschapsverlof moest, iets van rond de 5 mnden. Haar lichaam had rust nodig.
Vandaar ook, luister naar je lichaam…

Nogmaals laat je niet gek maken ! Luister naar je lichaam !

Groeten Léon.

Léon
Vader van Marèl ( 22-07-2009)

Esra, hoe is je echo gegaan??

Groetjes,

Michèle

Ben het helemaal met Léon eens
Luister naar je eigen lichaam
Heb je een onrustig gevoel ga dan naar je huisarts of verloskundige
Ze zijn ervoor
Heel veel succes met de zwangerschap en geniet ervan

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor alle fijne reactie’s!
We hebben inderdaad de echo gehad met 7 weken en 1 dag, en er was een kloppend hartje te zien, dus de onrust is al voor een groot gedeelte weg.
Wat was dat een opluchting…
Nu toeleven naar de volgende echo 21 jan.

Groetjes esra

Gefeliciteerd meid. Ja 12 weken is de eerste magische grens, maar zo’n kloppend hartje is fantastisch. Ik schoot helemaal vol toen

Groetjes,

Michèle