Hallo, ik ben nieuw op deze site. Ik zal me even voorstellen: ik ben didi en 5 weken zwanger. ben er helemaal blij mee. we waren 4 maanden bezig… niet echt lang, maar als je het heel graag wilt is zelfs een maand lang…!
Nu ben ik zwanger en wil het van de daken schreeuwen. mijn vriend en ik hebben besloten te wachten na de 10 weken echo. ik heb last van pijnlijke borsten en soms last van pijntjes in mijn buik en rug. ik lees veel op internet en zie zo vaak dat vrouwen een miskraam hebben gehad. weet iemand of je zoiets voelt aankomen en wat een reden kan zijn?
5 weken
Gefeliciteerd enne ja ik weet het dat elke maand lang duurt al was ik zelf met 2 maanden zwanger. Ik heb (gelukkig) geen ervaring met miskramen dus hoe het voelt weet ik niet. Misschien dat een van de andere dames je daarmee ‘helpen’ kan. Ik weet alleen dat als je je goed voelt je jezelf daar niet te druk over moet maken en lekker genieten. Ik was ook heel gestrest en daarbij ook tot de 12e week de hele dag misselijk dus mijn genieten begon pas na 12 weken, maar het lijkt me fijner als je daarvoor al genieten kan
Groetjes,
Michèle
Hey!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het zo snel is gegaan. Wij zijn ongeveer een jaar bezig geweest om zwanger te raken, maar vaak geven ze er ook gemiddeld een jaar voor. Toch ga je dan op een gegeven moment denken “ik zou toch wel zwanger kunnen worden”, maar gelukkig is dat allemaal goed gekomen.
Een miskraam heb ik zelf gelukkig nog nooit gehad. Volgens mij is de reden hiervoor dat het niet goed is met het kindje. En volgens mij voelt het als een extreme ongesteldheidspijn. Maar daar moet je je geen zorgen over maken hoor en ook niet als je soort ongesteldheidspijn krijgt, want dat hoort ook weer bij het innestelen van het kindje en het oprekken van alles in je lichaam de eerste maanden. Er gebeurt nl nu al zoveel!!!