5 uur

een mooie tijd was om op te staan, volgens Danielle, die klaar wakker was en vrolijk.
Mama en papa hadden gisteren een feestje en aangezien dat papa lekker gedronken had en we hadden we afgesproken dat ik vroeg mee zou opstaan. GRRRRRRRRRRRRR
natuurlijk is ze dan niet om 7,15 uur wakker maar om 4,45. En ze wilde niet slapen.
Ik moet toe geven dat ze gelukkig wel heel vrolijk is, want ik heb een beetje kooppijn.

Ik moest het even kwijt en als Michel wakker is ga ik weer even naar bed toe .

Fijne dag verder en groetjes Corina

Och meid wat een spookie! Hier is normaal ook zo’n 07:30 uur en vanmorgen 06:30 uur, pfff vond ik al pittig.

sterkte vandaag!
groetjes,
Wendy

Dat is wel heel vroeg . Hier zijn ze de laatste tijd ook weer lekker vroeg wakker, maar nog nooit zo vroeg gelukkig.
Mijn vriend slaapt vandaag lekker uit en ik morgen, heb er nu al zin in hahaha.

oh hier nog zo een, die o half 6 wakker was, gelukkig kon ik nog even blijven liggen tot 7uur… maar ook ik moest erdaarna aangeloven, want papa moest er gister na een kort nachtje van 4.5uur slaap alweer uit om 6uur.

dus ik mocht vanochtend eruit!

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 12 Jun 2011 09:04:43

Balen zeg! Hier was het 6.00 uur, mij ook veels te vroeg.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Pfff jeetje mina… Ik vind 7 uur al vroeg, maar als ik die tijden van jullie lees, dan mag ik er blij mee zijn!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hier was het 7.00 maar met een humeur van gillen huilen en schreeuwen dus die heb ik mooi nog even terugwn gelegd, en ik was toch al gebroken want onze antiliaanse buren hadden weer eens een feestje dus ik weet precies wanneer er op welke tijdstippen mensen naar huis gegaan zijn en geloof me die tijdstippen waren niet christelijk…

Groetjes,

Michèle

Erg he? Ja, wij hebben het ook nu. Max is sinds 3 dagen weer wakker om 06.00 uur en dan vindt hij het ook welletjes! Waarom snappen ze nou niet dat dat zon rottijd is? Grrr! Ik heb met je te doen, maar ook met mezelf, haha, want ik ken het dus maar al te goed!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat heb je trouwens gedaan toen? Toch maar opgestaan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Senne was vanmorgen ook heel vroeg wakker, 7 uur…

Maar 4.45… Pfff, wat een verschrikkelijke tijd!
Hoe is je dag geweest?

Groetjes van Sascha en Senne