5 uur wakker

Hallo,

Wie heeft advies voor mij?
Milan is elke morgen (ongeacht hoe laat ik de laatste fles geef) om 5 uur wakker.
Meestal geef ik dan wat warm water zodat hij wat in zijn buik heeft, maar dit wil hij niet altijd opdrinken, en dan lacht hij maar wat.
Ik ben dan een klein uur met hem bezig…schone luier enz…
dan wil meneer nog even slapen en is om 7.00 uur wakker,
Ik geef hem dan zijn eerste fles.
daarna slaapt hij nog even tussen ons in, in bed en dan wordt hij om 8.30 wakker.

Wie heeft een tip voor mij???

AVS Hoogtsra - de Man

Jeetje, dat is wat inderdaad. Weet niet of ik een tip voor je heb. Maar als je 'm gewoon in zijn bedje laat, schreeuwt hij dan de boel bij elkaar? Hoe donker is het op zijn kamertje, het is natuurlijk erg vroeg licht nu. En heb je misschien wat knuffels/speeltjes in bed liggen/hangen?

Hoi,

Als Senna om 05.00 uur kwam dan kreeg ze gewoon de fles van mij en dan sliep ze daarna weer verder tot een uur of 09.00.
De rest van de dag rekte ik de flessen dan een beetje, maar Senna kwam ook niet iedere dag om 05.00. Was ook wel eens 04.00 of 06.00. Ik maakte er geen punt van en gaf de fles als ze kwam. Ze zal wel honger hebben dacht ik altijd.
Vanuit zichzelf deed ze het op een gegeven moment niet meer en sliep ze door.
Hoop dat je er iets mee kan.

Groet Vanessa mama van Senna.

Doet hij dat al lang? Of sinds kort? Wij hebben ook zo’n periode gehad van ong 2 weken. Toen was het weer over. Misschien zit er iets aan te komen, tandje, sprongetje? Ik gaf dan altijd bv en daarna ging ons zoontje gewoon weer slapen.

Gr Sandra