5 tanden tegelijk!

Ik weet wat de oorzaak is dat Jesse al een weekje niet meer goed slaapt!! Hij krijgt tanden…

En niet 1 maar 5 tegelijk!!! aahhhh
is dit wel normaal??
hij krijgt boven twee hoektanden(Net zoals BO een Draculatje!!) en 3 gewone tandjes boven!
Wist niet wat ik zag hahaha dus poetsen maar!!

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

VIJF TEGELIJK! Geen wonder dat Jesse even uit zijn doen was, dat zal behoorlijk wat pijn hebben gedaan! Wel STOER zeg! Eva heeft er nu 2, alleen onder. Vijf! Dat wordt poetsen! Foto-moment! Of het normaal is? Tuurlijk joh, bij tanden is alles normaal…nou ja, tenzij Jesse ineens een volledig volwassen gebit zou hebben natuurlijk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja idd! hij heeft er echt last van! Normaal slaapt hij altijd goed maar nu al een week niet meer… Ga zo maar even dat spul kopen voor tandpijn… Hoe heet dat ook alweer?

Poets je de tandjes van eva al rainbow?

Nu kunnen ze samen draculatje spelen

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ook hier lijken er 4 tegelijk te komen boven zoals ik kan voelen maar hij laat het niet echt toe terwijl ik normaal wel in zijn mond mag komen maar verder heeft hij er tot nu toe niet echt last van maar had hij met de onderste 2 ook niet hopelijk blijft dat zo.
ik heb chamodent druppels, of het werkt geen idee want heb het pas 1 keer gebruikt een maand geleden

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Dat doet 'ie rap, lijkt me heerlijk. Want of er nou één doorkomt of vijf tegelijk, pijn doet het meestal toch en 's nachts huilen zal dus hoe dan ook gebeuren. Dus dan kan je kleine er maar beter vijf tegelijk krijgen, dan ben je er ook weer even van af. Hier gebruiken we dentinox, superspul.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Een lekker kaal bekkie dus nog. Ach joh, maakt inderdaad toch niets uit. Erik heeft twee ondertandjes, kan nou niet zeggen dat dat er zo charmant uitziet. En z’n hoektand onderin is nu ook net door. Boven nog niets te zien. Wel bobbels, maar nog niets door. Lijkt me wel raar, als ze straks een heel gebit hebben. Daar krijgen ze zo’n ander koppie door. Heeft Dennis al wel last, bobbels ofzo?

Groetjes!

ik had met leyla dat ze vier tegelijk kreeg en twee maanden later nog eens vier
en toen was het even rustig in haar mondje tot met de kiezen ook weer vier tegelijk waar ze dus behoorlijk ziek van was wat ik dan deed was van die water ijsjes geven en dat hielp wel goed .
en met de laatste tanden heeft ze gelukkig geen last van gehad

gr de mama van leyla

veronique daniels

Erik had dat ook Scottie. Zulke enorme natte plekken in bed dat ik erboven stond te ruiken wat het was…

En voor de rest hebben we geduld…

Groetjes!

haha kijk hem 5 tanden allemaal boven ja?
grappig, normaal beginnen eerst de onderste voortanden 2
en dan de bovenste voortanden 2 en dan de hoektanden boven geloof ik,
ik zei ook nog tegen het cb: ze komen eerst boven dat zie ik!
en bleek het toch niet zo te zijn, ach het komt wanneer het komt he, maar kijk op voor bijters!! doet pijn!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hij heeft er echt zo’n last van! Rico haat dus de tandenborstel!! Haha

Liefs

Bij Morgan is het ook veel kwijlen en op alles kluiven al is het kwijlen ook weer wat minder nu maar verder niks.

We wachten hier ook rustig af.

Groetjes,

Michèle

Jaja… Weer twee tandjes! en nu onder… Hier had hij gelukkig geen last van ze zaten er gewoon opeens…Z’n sprong is ook voorbij dus helemaal blij!
Voor die dracula tanden heb ik wel dentinox gebruikt. Hielp gelukkig goed… dat arme schaap toen zo zielig.!

Liefs

Ik heb het idee dat de bovenste tanden zeerder doen als beneden. Bij dylano de eerste 2 onder helemaal geen probleem maar die 4 die nu boven aan het komen zijn dus wel gedonder er is er nu 1 goed van door en 2 kan volgens mij niet lang meer duren want je ziet het witte onder al echt komen. nr 4 loopt wat achter

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker