5 en tekenen voor ontvangst

Ik bestelde een solar zeil voor over het zwembad en die zou vandaag bezorgd worden. Dus vanmiddag gaat de bel. Jessin was als eerste bij de deur en hopsa die deur open. Lekker kletsen met die man en even later vraagt die aan Jessin “is je papa of mama ook thuis?” waarop Jessin Antwoord “JA”. whahaha en verder niks, lekker kletsen gewoon. Zegt die postbode tegen hem “kun jij al je naam schrijven ?” “Jahaaa” zegt ons ventje. "Als je dan hier je naam zet mag jij dit pakje hebben ", zegt ie. Dus die man laat hem een digitale naam schrijven, waarop ons manneke dan ook nog zegt “whaha dat is het zelfde pennetje als mijn DS”.
Mijn man stond verderop alles te beluisteren, uit het zicht. Zowel Jessin als de postbode hebben hem niet gezien. Super komisch dus van ons manneke. Maar tegelijkertijd vind ik het wel debiel dat die man er niet op komt om Jessin te vragen om papa of mama dan ook even te halen en dus een 5 jarige laat tekenen voor een pakje waarvan hij zelf geeneens weet wat erin zit.

Hoe dan ook zoals weer blijkt red ons manneke zich prima vanzelf hahaha

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Haha, grappig! En dan “zelfde pennetje als mijn DS!!!”. Haha!
Maar inderdaad, die postbode had moeten vragen of-ie jullie even wilde halen.

Groetekes, Sje

wahwha cool manneke! maar idd wel beetje debiel, zou niet mogen.

gr Tries

Hihihi wat wijs! Wat zal hij trots zijn geweest! Maar inderdaat raar van die postbode… Er zal maar ik-weet-niet-wat in het pakje zitten en het kind denkt dat hij een cadeautje heeft gekregen van de postbode! Hahah

Groetjes Anouk

eh volgens mij mag het bij wet niet eens. Niet dat iemand er meteen over zou vallen maar het mag niet. Overigens had ik de postbode zijn gezicht wel eens willen zien als je zoontje nee gezegd had.

Groetjes,

Michèle

Hihi wat een heerlijk wijs mannetje.

Maar idd wel heel raar dat hij een 5 jarige laat tekenen en verder niet meer naar jullie vraagt. Wel een heel zelfstandig mannetje hebben jullie in ieder geval

Groetjes,
Sandra