Ja, jullie lezen het goed. 5 december mag komen hoor. Alles is al klaar. Nou ja, bijna alles, Veronica moet nog wel ff wat Sinterklaas knutsels maken, tekeningen enzo worden nl opgehangen, deden dat vorig jaar ook. Dan hangen we een mijter aan de deur enzo. Leuk hoor, ze gaat natuurlijk nu ook veel op psz maken en dat wordt ook opgehangen. Alle kadootjes heeft die beste man al in geslagen en in gepakt en in een zak gestopt, 2 zakken, wat hij daarna bij ons in de kledingkast stopte, helemaal achteraan. Hahaha. De chocoletters zijn ook binnen, want vooral de letter M is altijd snel uitverkocht op het laatst. Dus die zijn dr ook al. Zelfs 2 zwarte Pieten hebben beloofd om langs te komen, om half 5 ´s middags, want dan kunnen ze nog ff lekker spelen met de kadootjes. Dit jaar krijgen ze voornamelijk kleine kadootjes. Leuk hoor, al die voorbereidingen, misschien wel snel, maar ik heb geen sint stress! Enne…kerst komt ook nog. Aangezien schoonouders dit persé met kadootjes willen vieren, zullen we dat ook nog moeten doen. Dus ik blijf nog maar ff wat kleins halen. Kikker spullen bij de Albert Heijn bijvoorbeeld! Scheelt geld hoor en verder heb ik mijn Air Miles netjes bewaard dit keer, zodat ik actie´s in de gaten kan houden. Vertel, wie zijn er nog meer druk bezig met inslaan??
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo