Ik vroeg me iets af,
Rico is al heel lang van zijn spugen af, maar nu sinds 5 dagen spuugt hij s’avonds (alleen s’avonds nooit overdag) tegen een uur of half 3 krijgt hij een bisquitje maar nu hadden we bumba cakejes in huis (te koop bij de overige koek en cakejes rij) Ik weet niet of het samenhangt hoor maar ik vroeg me af of jullie kindjes wel eens zo’n bumba cakje gehad hebben en of ze daar wel of nie goed op reageren.
Het begon met slijm spugen (met stukjes, sorry voor de ranzigheid) het gebeurd ook zonder kokhalzen. het vliegt er gewoon uit net als dat dat was met zijn reflux. maar vanavond was het echt niet alleen slijm meer, heel zijn eten kwam eruit maar ook dit zonder te kokhalzen.
Hij had ook een poepbroek tot zijn nek toe vol na het eten(geen diarree hoor maar wel brassig of hoe noem je dat) zijn hele rug zat onder dus zijn rompertje heb ik sinds maaaaanden weer in de handwas kunnen zetten.
ik snap niet waar het dan ineens vandaan komt. jullie enig idee? hij heeft ook geen koorts ofzo, net gekeken netjes 37,7.
Gewijzigd door - MamavanRico op 21 Nov 2010 19:50:31