4 weken en doorgeslapen

Hallo allemaal,
Het is ongelooflijk maar waar. Onze kleine knul heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen.
Heb heel de nacht wakker gelegen, want lag te wachten tot hij kwam, maar vannacht om kwart over 5 tut erin en tot half 7 doorgeslapen. Wat een verwennerij. Bij Demi hebben wij 12 weken nachtvoeding gegeven, was wel 5 weken te vroeg, maar nu bij 4 weken weet je niet wat je overkomt. Misschien was het maar eenmalig, maar toch wel heel lekker. Het zit er dus aan te komen dat het doorslapen in gang gezet is.
Dit wilde ik even delen met jullie !!! Hoezo trots ???
Gr. Natasja

[/url]

HEERLIJK he?

4 weken is volgens mij best vroeg ja kan me herinneren dat het bij jordy pas met een maand of twee zover was dat hij de hele nacht doorsliep…
Ik hoop voor jou dat het niet eenmalig was maar dat je nu weer lekker van je nachtrust kunt genieten
Liefs joyce

joyce

super he! ja je schrikt wel even want je ben het al beetje gewent (zover je hier aan kan wennen ) hier sliep ons manneke met 5 weken ook door… maar ben nog elke nacht bang voor een terugslag… ;-0 weet ook niet hoe groot die kans is dat ze wel weer gaan komen… maar deze nachten heb je in ideder geval mooi meegenomen! geniet ervan!

Wauw, goed hoor! Onze zoon sliep pas met vierenhalve maand door (en dan hielpen we hem er ook nog bij door telkens een speen te geven, want wakker werd 'ie wel). En is nu nog steeds vroeg wakker, tussen 05.00 en 06.00 uur. Zucht, geniet er dus maar van!!!