ja.ik gaf eerst ook borstvoeding,maar mijn meisje huilde veel vanaf dag 3.na 3 en zelfs 4 uur kwam er nog melk terug,wat ook zuur rook,dan krijste ze alles bij elkaar omdat het zuur brandde in haar keel.bij het consultatiebureau zeiden ze dat het niks met allergie te maken had.toen ben ik zelf hypoallergeenmelk gaan geven,dat ging 1 dag goed,ze sliep zelfs door.daarna hetzelfde.uiteindelijk ben ik friso 1 allergy-care gaan geven,maar ze wilden geen indicatie geven,en die pakken kosten 34 euro per stuk.toen ging het goed.spuugde niet meer.o,ja johannesbroodpitmeel heb ik ook geprobeerd om de voeding dikker te maken,maar daar kreeg ze een opgezette buik van en kramp.moest ook heel veel poepen.na 4 weken allergy-care moest ik gaan provoceren(koemelk geven).toen werd ze weer steeds onrustiger en liep ik weer de hele dag met haar op de arm.rook ook weer zuur.na 3 dagen weer allergy-care en nu gaat het goed.ze lacht veel en is vrolijk(eindelijk)en ik krijg het nu vergoed.elke 4 weken komen ze 4 pakken thuisbrengen.nu had ze ook nog kiss-syndroom,waardoor ze ook spuugde en kramp had,dus je kunt ook eerst een verwijskaart vragen voor fysio.na 3 keer was ze daar ook vanaf.ze had blijkbaar veel last van haar nek,terwijl ze verder geen symptomen had,zoals scheefstand van haar hoofd of zo.alleen het spugen,kramp en onrustig.ik hoop dat je er wat aan hebt.