4-seizoenendekbed

Hoi

even een vraagje. ik weet dat er veel mensen zijn die een 4 seizoenendekbed voor hun peuter hebben.
Nu heb ik er net vanmorgen een gekocht voor mijn oudste dochter. Zij had het koud onder het dekbedje waar ze onder lag. (na enig googlen bleek dat dat ook wel een dun ding was, warmteklasse 3,5. Maar dat wisten we niet toen we t kochtend)…

Nu vroeg ik me af, hebben jullie nu al herfst+zomer dekbed op t bedje, of alleen herfst??
het is nu ongeveer nog 16 graden op het slaapkamertje.

Ben benieuwd!

(mijn idee was gewoon vannacht alleen herfst te doen, mocht ze t koud hebben, toch morgen zomer erbij doen. Maar wat moet ik dan van de winter als t nog veel kouder is?! En is een 'dubbel dekbed overdag niet veel te warm?!)

Hier ligt mn dochter nog onder het herfstdekbed en zij ligt heel warm als ik s’avonds nog even ga kijken voordat ik naar bed ga. Mn dochter heeft een flanellen pyjama aan, deze zijn ook heel warm. Op haar kamer is het rond de 17 graden.
Als je dochter het koud heeft, dan zou ik gewoon het gehele dekbed erop leggen. Je kunt ze als het hartje winter is altijd nog een dikkere pyjama aangeven en evt een maillot aandoen in bed. (klinkt erg oncomfortabel maar mijn dochter lijkt hier geen last van te hebben)
Groetjes Nancy

4seizoens dekbed hebben wij niet voor de kids…Noah heeft een twijfelaar als bed, en daar op een 2persoonsdeken…Dik genoeg…
Joël ligt NOG in de ledikant, en heeft wel een best dik dekbed.

Wij zelf hebben al ons winterdekbed erop gegooit…brrrr koud hoor!

Liefs, Melanie

Ze ligt nu in een gewone katoenen pyama, met romper (zonder of korte) mouw eronder.

Zelf hebben wij idd ook winterdekbed er al in. Maar wij slapen met raam open. De kids niet en hebben rolluik voor t raam dicht waardoor het ook minder afkoelt op hun kamertje.

Jurian werdt laatste tijd veel wakker. Ik denk ga het hele.dekbed (ook 4 seizoenen) er eens opgooien… En warempel hij slaapt heel de nacgr.

Wordt het nog kouder dan komt er nog wel deken over … Ben zelf ook koukleumpje…