4+ luiers voor snachts?

Ik gebruik nu nummer 4 luiers van de Aldi voor dim, ben ik harstikke tevreden mee alleen ‘vroeger’ als ik hem smorgens weer verschoonde was de luier over het algemeen nog droog, je zou kunnen zeggen nachtzindelijk en overdag kwamen de dikke plasluiers. Nu de laatste tijd maakt hij snachts die hele luier zo vol dat het erbij langs loopt, resultaat smorgens en de kleren nat, slaapzak en bedje.

Nummer 4 is naar ik geloof tot 18 kg en hij zit nog ruim zat, maar qua kilos mag hij ookal 4+ aan, hoewel je dan het zelfde betaald voor minder luiers

Nu wil ik met een half uurtje de boodschappen gaan doen en vroeg ik mij af of het volstaat om voor de nacht dan 4+ luiers te halen of dat ik dan toch voor de nacht voor een duurder merk moet gaan? Met mijn budget heb ik namelijk de goedkoopste luiers opgezocht die ik kon vinden en die werkten maar nu dim snachts op de buik draait op de rug het bedje redelijk door beweegt, houdt die luier niet meer en hij moet smorgens ook nog lekker droog en fris weer wakker kunnen worden

Ik hoor graag jullie adviezen

ik had hetzelfde met de oude pampers, maar nu heb ik de active fit luiers en heb ik dat probleem niet meer. Ik heb de 4+. Colin is ongeveer 10 kilo.

22-12-2009 colin geboren

hahahah moet echt lachen… Jony is nu 2,5 jaar en die gebruikt maat 4+ luiers…
Jammer dat er geen luiers zijn in de omloop die goed veel kunnen opvangen maar klein van formaat zijn…
Ik zou lekker overgaan op een maatje groter… elke dag het bed verschonen zit je ook niet op te wachten toch…

Succes met shoppen…

Jaantje, heb je ook een lidl in de buurt? Ik weet niet hoe groot de nr 4 van de Aldi valt, maar de 4 van de Lidl is best groot, zeker in vergelijking met een pamper. Mijn dochter heeft 4+ van pamper en 4 van de lidl.
(ook ivm je budget, 52 luiers voor € 7,19 geloof ik)

Lilypie First Birthday tickers

jah klopt schommel ook tussen aldi en lidl, heb een poos lidl gehad, maar de aldi was toch weer een halve cent goedkoper per 80 luiers niet dat dat veel uitmaakt, maar de aldi is net iets dichterbij. Ik heb wel gezien dat de lidl de luiers ongvr 50 cent goedkoper had gemaakt, maar vond de aldi qua afstand met zon groot pak op de fiets toch beter te doen ^^ maar heb al 4+ gehaald voor snachts, zit wel in een roze verpakking haha maar die beland zo in de prullenbak ^^ nu hopen dat het idd houdt en gewoon de 4 voor overdag werkt nog prima.

Wij hadden hier ook hetzelfde probleem met Marijn tjonge wat een luiers 's morgens en dan vaak ook de hele zooi nat. Wij zijn toen ook naar 4+ gegaan en dit ging goed gelukkig. Heb Dion nu ook in 4+ lekker makkelijk 1 maat hoef je niet iedere keer te kijken of je de goede maat hebt. 4+ kunnen ze heel lang in.

jah klopt het is ook tot 20 kg, dus ga het vannacht uitproberen,
maar ehh niet alleen de verpakking is roze de luiers hebben ook roze details, maarja maat 4 was groen en maat 1 is geloof ik blauw en daar moeten de meisjes het ook mee doen, gelukkig vind dim roze een mooie kleur, waarschijnlijk omdat die zo fel is

hier een papa die overtuigd is dat ik al jaren de verkeerde pampers koop omdat de verpakking roze is hahaha ik heb altijd bumblies rn soms hebben ze de groene niet nou dan neem ik de roze en kwa luier is er echt geen verschil hoor

before you judge me, try hard to love me

Even een andere vraag, wat vinden jullie van de active fit pampers?
Heb nog een bon liggen maar kan ook gewoon de babydry kopen, maar mijn dochter is behoorlijk actief dus vraag het me af…

Lilypie First Birthday tickers