Ik gebruik nu nummer 4 luiers van de Aldi voor dim, ben ik harstikke tevreden mee alleen ‘vroeger’ als ik hem smorgens weer verschoonde was de luier over het algemeen nog droog, je zou kunnen zeggen nachtzindelijk
en overdag kwamen de dikke plasluiers. Nu de laatste tijd maakt hij snachts die hele luier zo vol dat het erbij langs loopt, resultaat smorgens en de kleren nat, slaapzak en bedje.
Nummer 4 is naar ik geloof tot 18 kg en hij zit nog ruim zat, maar qua kilos mag hij ookal 4+ aan, hoewel je dan het zelfde betaald voor minder luiers
Nu wil ik met een half uurtje de boodschappen gaan doen en vroeg ik mij af of het volstaat om voor de nacht dan 4+ luiers te halen of dat ik dan toch voor de nacht voor een duurder merk moet gaan? Met mijn budget heb ik namelijk de goedkoopste luiers opgezocht die ik kon vinden en die werkten maar nu dim snachts op de buik draait op de rug het bedje redelijk door beweegt, houdt die luier niet meer en hij moet smorgens ook nog lekker droog en fris weer wakker kunnen worden
Ik hoor graag jullie adviezen