4 kiezen in 1 keer, nog geen hoektanden!

Zo, fris en fruitig weer terug van vakantie!

En daar ontdekten we een kies bij Senne, rechtsonder. Mevrouw doet het op een andere volgorde dacht ik nog…
Komen we maandag bij het CB voor de BMR-prik en die andere (ben de naam kwijt)
zegt de arts doodleuk dat de andere kiezen er ook al zitten!

Ik mag echt no-way in haar mond zitten dus die had ik nog niet ontdekt! Maar ze heeft onder 4 tanden en boven komen de voorste 2 nu net goed door… is dat niet vreemd?

Verder heeft ze nergens last van… op rode appelwangetjes na dan

Groetjes van Sascha en Senne

Nee hoor elk kindje doet het op zijn eigen manier en eigen tempo.

Groetjes,

Michèle

ik denk ook dat dat per kind wel kan verschillen hoor,
pippy krijgt nu ook kiesjes…
gerum vind het wel sneu hoor want tandjes krijgen lijkt me nie chill, bij haar merk ik het alleen aan het aantal poepincidentjes… gisteren was papadag en vond ik ook weer een setje pyamapoepwasje in de wasmachine… en die dag ervoor zat de poep in haar sokken … ieeeekkkk en stinken bah bah …
pippy had al 3 voortanden, voordat ik ze ontdekte, die zie je niet bij haar, alleen als je haar luier verschoont en ze ligt te krijsuh…
no way dat ik ga voelen want met die 8 tanden die ze nu heeft, bijt ze kei hard in me vinger, voordat ik kan voelen,maar mijn man deed het gisteren wel en die voelde het !
hoektandjes heeft ze ook nog niet

Niets vreemds aan hoor, bij elk kindje komen ze weer in een andere volgorde. Uiteindelijk zal ze ze allemaal wel hebben, gaan we maar van uit.

@sugars: ieh, poep in d’r sokken? Hoe krijgt ze dat voor elkaar?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ja dat vroeg ik me ook af, maar die luiers kenne de drek nie aan denk ik, liep er langs, zal mama het randje wel nie goedgenoeg naar buiten hebben gehaald, dus langs haar beetje in haar sokken…
en manlief was nog nie thuis, dus ik had een paar handjes te weinig …als ik haar dan uit wil kleden gaat ze liggen vervelen, wil ze opstaan dus heb haar zo in bad gezet, broekkie en luier had ik nog kenne verwijderen,maar ja die sokken moesten ook ff uitgespoelt, dus zat kind met strontsokke in bad hahaha , handig, want kind moest er weer uit voor schoon water… ja het was echt een rampestrontavond hahahhahahaha

Senne heeft (net als gewoonlijk) harde ontlastig. Zo erg dat we deze week weer met lactulose zijn begonnen. Op aanraden van de arts…

Zo te lezen kan ik dat beter hebben dan de poep in de sokken zoals bij jou SugarS

Groetjes van Sascha en Senne

Haha, wat weer een smakelijk verhaal! Dat soort luiers zijn hier de laatste tijd niet meer voorgekomen (want meneer heeft op 1 kies na al z’n tandjes), maar áls hij ze had was ik ook altijd alleen thuis

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/Utajp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 23 Sep 2010 20:01:15

Ja hier is het ook weer zover, drek tot en met en lekker zuur. Bij Lisa gaat alles stipt op volgorde, want na 2 tandjes onder, 4 boven en weer 2 onder, 4 kiesjes, zijn nu toch de hoektanden aan de beurt… Vannacht had ze blijkbaar ook overgegeven, want om 5 uur vanochtend wilde ze echt uit bed en zaten de stukjes macaroni in d’r harde haar vastgekleefd… stonk weer erg lekker, maar omdat ze dus zo in slaap was gevallen (ze huilt dus niet als ze overgeeft, vind ik heel eng!) was alles lekker ingedroogd… dat was een erg leuk (ahum) ochtend karwei!!! Verder is de dan ook heel hangerig en moe, maar ze roept om het hardst NEE als ik vraag of ze wil slapen hahahaha! Enne poep in de sokken…hmmmm… komt me heel bekend voor!!

ik had eigenlijk juist begrepen dat dat de normale volgorde is.
dus eerst alle tandjes dan 4 kiezen (2 onder, 2 boven) dan de hoektanden en dan de laatste kiezen. zo is het bij lindsey namelijk ook gegaan.

gelukkig heeft ze er verder weinig last van.

liefs,
Rinske

ja lekkere poepverhalen, gisteren en vandaag gaat ze altijd naar het kdv, ikke schone kleding meegegeven (ook sokken) heb ze daar weer normale poep…en wij hebben 3 dagen met zure dunne derrie gezeten, hahahhaa