nou kind krijgt het weer letterlijk voor haar kiezen… er komen er 4 door, nou van 2 weet ik nie of het kiezen zijn, of nog tanden, want ik kan echt niet mijn vinger in haar mond steken (punt 1 zijn me nagels ff te lang, en punt 2 bijt ze kei hard op me vinger, want daar heb mevoruw geen zin in )
vorige week moest ze spugen… snachts, blehhh … en zo zielig !
maar goed vanaf zaterdag had ze koorts… ! gisteren naar de dokter geweest, want ja zolang koorts, denk toch ff laten chekken… nou longen schoon, oren goed, en toen moest ze ff in haar mond kijken HAHAHAHA… ik moest al lache,want ik denk,juffrouw dokter, veel succes…dus zij wil dat stokkie in haar mond steken, eerst bleven haar tanden stijf op elkaar, en vervolgens zet ze haar tanden in die stok…
maar goed uiteindelijk kreeg ze het voor mekaar… nou zegt ze met haar keeltje is niks mis hoor mevrouw (ja ja… ik was mevrouw ) …maar ze krijgt wel nieuwe tanden of kiezen, stuk of 4 tegelijk !..
gerum arm kind !
maar nu vroeg ik me af, wanneer is dat gebit een beetje compleet, ben dat eigenlijk vergeten te vragen, na die constinatie met dat stokkie …
want ze is nu 2 , en ze heb nog wel een paar gaatjes die opgevuld moeten worden…
Pippy is geboren 17.07.2009