4 kiesjes!

nou kind krijgt het weer letterlijk voor haar kiezen… er komen er 4 door, nou van 2 weet ik nie of het kiezen zijn, of nog tanden, want ik kan echt niet mijn vinger in haar mond steken (punt 1 zijn me nagels ff te lang, en punt 2 bijt ze kei hard op me vinger, want daar heb mevoruw geen zin in )

vorige week moest ze spugen… snachts, blehhh … en zo zielig !
maar goed vanaf zaterdag had ze koorts… ! gisteren naar de dokter geweest, want ja zolang koorts, denk toch ff laten chekken… nou longen schoon, oren goed, en toen moest ze ff in haar mond kijken HAHAHAHA… ik moest al lache,want ik denk,juffrouw dokter, veel succes…dus zij wil dat stokkie in haar mond steken, eerst bleven haar tanden stijf op elkaar, en vervolgens zet ze haar tanden in die stok…
maar goed uiteindelijk kreeg ze het voor mekaar… nou zegt ze met haar keeltje is niks mis hoor mevrouw (ja ja… ik was mevrouw ) …maar ze krijgt wel nieuwe tanden of kiezen, stuk of 4 tegelijk !..
gerum arm kind !

maar nu vroeg ik me af, wanneer is dat gebit een beetje compleet, ben dat eigenlijk vergeten te vragen, na die constinatie met dat stokkie …
want ze is nu 2 , en ze heb nog wel een paar gaatjes die opgevuld moeten worden…

Pippy is geboren 17.07.2009

dat verschilt per kind. Dylano was met zijn 2 jaar klaar, maar dat is vrij vroeg. Die kreeg ze ook altijd per 4 tegelijk. Kiezen duurt gruwelijk langeer die echt goed door zijn

Succes met je meissie

Liefs Michelle

Dat verschilt inderdaad. Erik is 3 en moet nog steeds een paar laatste, achterste kiezen. Maar gemiddeld zo rond het 2e jaar is het volgens mij wel compleet, meestal.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hi Mariek wat heb jij een leuke tekst onder je banner hahahahahaha ik moest er erg om lachen.

Sugars, Dion is 2 jaar en 4 maanden en is sinds een week of 3-4 ook aan het rotzooien met die laatste kiezen.
Hij is wat moeier dan normaal en soms ook erg chagerijnig de hele dag of dan weer verhoging en geeft ook echt aan dat hij pijn heeft in zijn mondje en slaat wel eens op zijn gezicht en dan is hij dus ook chagerijnig omdat hij er de hele dag last van heeft en dan krijgt hij een PCM van me.
Dion doet wel altijd zijn mond open en eerst zag ik puntjes boven waarvan er nu 1 helemaal daar is en onder zitten nu ook puntjes.
Van de week is hij op zijn tand gevallen en er is een stukje afgebroken.
Wat een leed moeten ze meemaken af en toe.

quote:
Hi Mariek wat heb jij een leuke tekst onder je banner hahahahahaha ik moest er erg om lachen.

Goed gejat, ik zag 'm op internet voorbij komen en vond 'm wel toepasselijk. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, toch?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ow nou dan kan ik me borst nog wel ff nat maken dus …
ze was gisteren koortsvrij dus dat scheelt alweer een daggie, deze ochtend
gelukkig ook niet (mama heb nog wel verhoging maar die heb griep ik heb gelukkig al me tanden al hahaha)

Julian wordt 18 augustus 2 en die krijgt nu de laatste 2 kiezen door. Wat een ellende! Al weken pijn. Ik hoop echt dat het zo klaar is.

Oh super hee dit topic! Wij vroegen het ons namelijk ook af!
Sylvie heeft nu boven 4 snijtanden, onder 2 snijtanden en 4 kiezen (links en rechts onder en boven overal 1 kies). Dus ze moet onder nog 2 snijtanden en de 4 hoektanden nog en dan nog de laatste kiezen. Dus die heeft nog heel wat te gaan. Ze heeft nu weer zo ontzettend veel last en kwijlen dat ze doet. Maar er is nog niets te zien, dus ik hoop dat er nu ook een paar tegelijk komen… Zijn we daar ook weer vanaf…
Pffff het is wel wat die tandjes hoor, vind het zo vreselijk zielig voor ons arme meissie… En voor die van jou natuurlijk ook sugars
Voor iedereen… Ellende!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

H. heeft er gelukkig geen last van!
Als ik sommige vriendinnen hoor waarvan de kindjes `s nachts gillend van de pijn wakker worden enzo… Pffff…

H. heeft al haar tanden al en 4 kiezen en er staan er weer 2 of 4 op punt van doorkomen.
Bij haar kwam alles met 2 of 4 tegelijk. Op zich wel fijn, zeker gezien ze er geen last van heeft.

Zij heeft dus bijna alles compleet en is nu bijna anderhalf.

ow jeetje, gillend wakker van de pijn, da’s wel heel erg zielig, nee dat heb pippy gelukkig niet, heb het vermoeden dat het bij haar zo’n 'zeurendpijntje is ’ zoals je zelf hebt als je pijn aan je tand hebt zeg maar, nog niet funny natuurlijk…maar het is niet dat ze echt moet huilen van de pijn, nou ze is nu alweer koortsvrij… wel zo fijn voor haar! kwijlen doet ze nog wel ja …maar toch minder als toen ze echt een baby was, en toen ze net kroop want toen had ik hier soms echt een ‘slakkespoor’ zeg maar !