4 jaar geleden

zit ineens te denken dat ik 4 jaar geleden werd opgenomen omdat kaitlyn toen al wilde komen…

was toen 28 weken zwanger,ooohhhh wat was ik kwaad zeg ik moest blijven en wilde niet,want de 15e was ik toen 1 jaar getrouwd en wat is erger dan je eerste trouwdag in een ziekenhuis te moeten vieren,nou kwam er dus niet onder uit he,3 weken later kwam ik pas thuis grrrrr

soms zo raar dat je aan speciale datums terug moet denken he,hebben jullie dat nou ook

Ja, da’s denk ik vrij normaal hoor. Ik heb het ook weleens.
Ik had het toevallig vandaag met iets heel mafs
Ik zat me te bedenken dat het deze maand alweer 4 jaar geleden is dat ik met een positieve zwangerschapstest in mijn handen stond (van Stephan), hahahaha!!!
Maar goed, dat van jou was ook iets heel indrukwekkends en vooral die dingen blijven je bij.
Gelukkig mocht je wel na 3 weken naar huis. Toestand zeg! Voor hetzelfde geld had je tot 37 weken moeten blijven ofzo. Bah.
Maar het is allemaal goed gekomen en het is een pracht van een meisje hoor!

Groetjes, mamma van Stephan (23 juni 2001)

Gewijzigd door - Bieb op 12 Oct 2004 21:02:05

nu moet ik ineens weer denken aan je trouwfoto’s bianca… die plaatste ik toen op die aparte site van kok,en ik maar denken leuk kind die Dylan van jou maar wie is toch dat bruidspaar… tot je uiteindelijk mij maar moest uitleggen dat jij en je man erop stonden samen met jullie zoon hahahahaha

groetjes Kim, mama van

en

hahaha ja leuk om te horen dat ik niet de enige bent,die aan datums terug denkt.

ene kim ja dat was ikke met hans haha en dylan was ons bruidskindje

pffff de tijd vliegt maar kan het allemaal goed herinneren hoor