dames om het even duidelijk te maken ik schrok een beetje van wat ik allemaal nog niet wist over mijn omgeving hahahah dat is alles…verder moet iedereen zelf weten al krijgt je kind op haar/zijn tiende nog een fles dat zou mij een worst wezen
ik ben al redelijk geschockt van de reactie van mijn vriendin die haar kind van 6 nog een fles geeft welke wel spraakproblemen heeft en verotte tandjes. het hoeft natuurlijk niet. op zo een moment zou je haar ook een glas melk kunnen aanbieden want alle andere dingen kan ze ook verbieden! zoals DS als ze stout is geweest of in de strafhoek staan als ze haar zusje heeft geslagen…tja toch moet iedereen het zelf weten hoor ik wou het alleen maar kwijt…ik zal in ieder geval niet meer schrikken als ik een derde keer zo iets hoor![]()
over die moeder die haar kind verwaarsloosd…nou er zijn wel eens klappen gevallen haar schoonvader weet er ook van en hij heeft haar dus een knal verkocht ook dat heeft niet geholpen het is gewoon hartverscheurend en als je dat klein meisje ziet! het is een wonderschone meid onder moddervlekken, die niet vaak doucht omdat haar moeder daar geen zin in heeft…die zo mager is omdat ze al heel vroeg verwaarloosd werd en het schijnt wel dat ze nog met haar mama slaapt haar kinderkamer is gekocht in 2005 en is nog niet in elkaar gezet alleen haar bed staat er, de kledingkast staat ingepakt in een hoekje en er wordt niet naar om gekeken…tja wat zal ik zeggen het ergste vind ik nog de vader van dat kind die was vroeger altijd zo goed gemanierd en heel gedisciplineerd enzo en komt uit een familie waarbij hygiene op nr. 1 stond en nu leeft hij in een varkensstal en kan geen woord zeggen tegen zijn vrouw zeggen terwijl ik denk dat papa ook best wel eens zijn mondje open mag trekken!
wat betreft de kinderbescherming, tja ik zit er wel over na te denken maar mijn man die houdt mij tegen en vind dat ik me niet mag meebemoeien anders had ik allang gebeld (anoniem natuurlijk) maar mijn man is bang dat achteraf heel veel mensen uit de familie mij zouden laten vallen omdat ik toch haar kind bij haar moeder weg haal terwijl ik vind dat het geen goede moeder is! ik heb zo gehoopt die dag dat haar moeder ook maar 1x zou bellen en naar haar dochter zou vragen maar geen actie niks! ik word er gek van als ik eraan denk. ik vind eigenlijk dat haar familie de kinderbescherming moeten bellen ze weten er alles van en ze kunnen een hoop bewijzen ik heb namelijk geen poot om op te staan aangezien ik 160km verderop woon. toch is het zielig voor dat kind te zielig zelfs…