Nou het zit er weer op, mamma mocht uitslapen van pappa, ik was kapot, dus die zei vanmorgen meteen al ga jij nog maar ff lekker terug en nu slaapt hij nog even met morgan en heb ik in alle rust voor een update.
De dag begon gisteren om 7.30, 8.00 beneden. We gaven morgan haar kadootje, een dora puzzel, wij hadden namelijk al bedacht dat we de fiets meteen zoudem geven wij haar niet mee zouden krijgen naar dansen. Nou echt dames petjes af voor mijn dochter want ik zag haar hele gezicht vertrekken van waar is die fiets, maar ze zei niks en heeft heel netjes dank je wel voor der kadootje gezegd. Maar goed ze had gelukkig zin om te gaan dansen en thuis is ze gelukkig nog 1.5 uur gaan slapen. En konden wij de fiets inpakken beneden. Mijn moeder was vroeg dus dat was ook leuk voor haar want zo was er meteen visite toen ze wakker werd. Beneden stond de fiets en ze wist even niet wat ze er mee moest in de zin ze durfde hem bijna niet uit te pakken. Maar ze straalde toen ze door had dat ze dus eindelijk haar fiets had. Ze heeft ook meteen ‘gefietst’ want fietsen op zo’n fiets is heel anders dan op een driewieler en hij trapt best zwaar, maar met mijn moeder die er achter aan liep ging het redelijk. De rest van de dag was ook geslaagd en ze en ik ook trouwens zijn goed bedeeld. En nu gaan we op naar de drie jaar doelen, zindelijk worden, nieuwe kamer en tzt ook der tul 'snachts lozen.
De Taart
Is dat voor mij??
Eindelijk mijn fiets
Even met oma kijken wat er allemaal inzit
Met opa uitpakken
De taart was een verrassing
Groetjes,
Michèle