3e verjaardag zit er weer op (met foto's)

Nou het zit er weer op, mamma mocht uitslapen van pappa, ik was kapot, dus die zei vanmorgen meteen al ga jij nog maar ff lekker terug en nu slaapt hij nog even met morgan en heb ik in alle rust voor een update.
De dag begon gisteren om 7.30, 8.00 beneden. We gaven morgan haar kadootje, een dora puzzel, wij hadden namelijk al bedacht dat we de fiets meteen zoudem geven wij haar niet mee zouden krijgen naar dansen. Nou echt dames petjes af voor mijn dochter want ik zag haar hele gezicht vertrekken van waar is die fiets, maar ze zei niks en heeft heel netjes dank je wel voor der kadootje gezegd. Maar goed ze had gelukkig zin om te gaan dansen en thuis is ze gelukkig nog 1.5 uur gaan slapen. En konden wij de fiets inpakken beneden. Mijn moeder was vroeg dus dat was ook leuk voor haar want zo was er meteen visite toen ze wakker werd. Beneden stond de fiets en ze wist even niet wat ze er mee moest in de zin ze durfde hem bijna niet uit te pakken. Maar ze straalde toen ze door had dat ze dus eindelijk haar fiets had. Ze heeft ook meteen ‘gefietst’ want fietsen op zo’n fiets is heel anders dan op een driewieler en hij trapt best zwaar, maar met mijn moeder die er achter aan liep ging het redelijk. De rest van de dag was ook geslaagd en ze en ik ook trouwens zijn goed bedeeld. En nu gaan we op naar de drie jaar doelen, zindelijk worden, nieuwe kamer en tzt ook der tul 'snachts lozen.

De Taart

Is dat voor mij??

Eindelijk mijn fiets

Even met oma kijken wat er allemaal inzit

Met opa uitpakken

De taart was een verrassing

Groetjes,

Michèle

Wat een leuke foto’s van dat blije snoetje! Fijn dat het zo’n geslaagde dag is geworden enne… wat een weertje hadden jullie zeg!
Groetjs Nancy

Wat een gave fiets is het toch he? Eva zou RETE-jaloers zijn! Morgan had wel lekker weer he, wat een feestdag! Leuke foto’s! Ik moet die van mij nog op Hyves zetten, maar heb weinig tijd. Enne…je LARGE-shirt zit goed he? Ik zie dat je het aan hebt?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat kijkt ze snoezig naar de fiets, helemaal onder de indruk inderdaad. Tof dat het zo’n fijne dag was. En succes met bereiken van de doelen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Leuk !!! een echte prinses Fabienne wordt zondag 3 jaar …

Groetjes Esther

Wat een leuke foto’s en wat een stralend gezichtje. Lief!!

Liefs Michelle

Wat een leuke foto’s!! en wat goed van d’r dat ze niks zei terwijl ze eigenlijk teleurgesteld was!! Die fiets is ook wel heel erg gaaf hoor!!
Je hebt trouwens lueke kleren aan op de foto!
En wat kijkt ze blij wanneer ze haar taart ziet!!
gelukkig hebben jullie een mooie dag gehad!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Leuke foto’s.

Zo te zien is het een geslaagde dag geweest.

Succes met het bereiken van jullie doelen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wat super, en wat een gave jurk heeft Morgan aan. Die zou J ook heel goed staan! Echt heel leuk! Fijn he als je ziet dat je kleine zo geniet!

wat een geweldig fiets !!! kei leuk ken ze al een beetje fietsen ??

en mama;s nieuwe shirt staat ook goed !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

@ Sugars Ze heeft het nog niet helemaal door, maar dat komt snel genoeg zeker nu ze weet dat ze hem mee mag nemen met boodschappen doen als ze goed kan fietsen

Groetjes,

Michèle

GEFELICITEERD MET JULLIE LIEVE SCHATJE !!!

Wat staat ze lief te kijken dat de taart op tafel kwam, wat een mooi moppie hebben jullie.

Michele wat een geweldige foto’s! super stoere fiets maar had m geloof ik al gezien toch?
En dat snoetje toen ze die taart zag!! aahh zo lief!

@ Inge ik had een plaatje in een topic gezet dat ze hem zou krijgen maar nu heeft ze hem dus.

Groetjes,

Michèle

ja haha dat was me duidelijk, dat ze hem nu heeft maar idd dat was het ja een plaatje. echt gaaf hoor! heeft ze er al op gefietst?

Ze doet haar best maar fietsen op een gewone fiets is anders dan op een driewieler dus ze moet de slag nog even te pakken krijgen.

Groetjes,

Michèle

Leuk hoor! Wat kun je als ouder toch gelukkig zijn he, als je meisje blij is met alles en ervan geniet!!

Groetjes mama Jade