3e dag school geen fruitdiefje meer, wel huilen

@Kim: hmm misschien dan toch de moeite waard het eens te proberen maar goed nu heb ik wel appels in huis en geen citroensap. helpt suiker tegen verkleuring?
niet dat ik hem standaard appels met suiker geef hoor haha maar nu even uit noodzaak

@Manderijn: jij ervaart het dus zo dat je te weinig inkomen hebt? dan ben ik benieuwd wat jullie netto per mnd hebben met zijn 2en.

Nee te weinig inkomen zal het niet zijn! Meer het gat in de hand wat niet altijd bevorderlijk is

Ook hier inkomsten afhankelijk… wij betalen precies 10euro hahahha
Eerst was dat 56 euro… omdat Noah er net op zat… en onze inkomsten nog niet berekend waren, daarna hebben ze de prijzen omlaag gedaan en moesten we 26 euro betalen… en nu 10euro…

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 15 Feb 2011 18:31:42

@Manderijn: gat in je hand is een borderline trekje.
aangezien ik borderline heb gehad en nu nog borderline trekken heb en dus ook een gat in mijn hand heb… en dat eigenlijk niet onder controle kan houden… moet jij het ZEKER kunnen.
mij lukt het namelijk al ruim 3 jaar

@Mel: jee 10 euro?!?! doe mij ook effe!

Heb er best wel eens moeite mee mammavanrico! Ben dan ook blij dat mijn man goed is met cijfertjes en financiën, anders kwam het hier echt niet goed!
Pfff… goed he? Weet mijn zwakke punt! haha

Wij hoeven dus niets mee te nemen, en betalen 5 euro per dagdeel, dat komt neer op ongeveer 40 euro per maand.
Het is bij ons (helaas) niet inkomensafhankelijk, maar ik heb het er wel voor over.

@Inge: Ik zou er niets over doen, of het citroensap. Suiker zou ik niet doen, buiten het feit dat ik er nog nooit van gehoord heb, is het ook niet echt nodig, en misschien wil hij dan straks niet meer zonder.

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

ik heb het gewoon zo meegegeven + een banaan
en hij had het lekker opgegeten en geenfruit meer gejat

even wat anders;
wij mogen dus als de kindjes buiten spelen niet bij het hek staan om op hen te wachten
zo bleek vandaag waarom;
een moeder ging er toch staan, ze had er geloof ik wel een rede voor hoor maargoed…
dus elke moeder ging daar staan.
toen begon er 1 kindje te huilen omdat hij naar zn moeder wilde.
en rico begon dus mee te huilen terwijl hij me niet gezien had.
haha ja sorry maar ik snap iet hoe dat komt.
jullie enig idee?

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Feb 2011 16:48:52

Wij moeten in de hal blijven staan en de gordijnen doen ze dicht voor die deur zodat de kids ons niet zien.

Wij betalen 45.60 per maand voor 2 dagdelen per week.

Gr, Danielle

Als ze hier buiten spelen, mogen we gewoon buitenom door het hek komen! We hoeven niet te wachten. Er is hier een kwartier de tijd om je kindje te halen, en alle ouders komen nooit tegelijk allemaal!
Misschien dat Rico dacht dat je hem niet op kwam halen? Moeilijk altijd om de bedenken wat kindjes denken!

Ja echt 10 euro hahaha…
Moet je naar Almelo verhuizen meid… kan Rico lekker met Noah spelen!

Liefs, Melanie

hmm waar wonen jullie allemaal dat het bij jullie “zo goedkoop” is?
Wij gaan voor 1 ochtend in de week 55 euro betalen en 2 zou 110 zijn.
Je reinste geldklopperij maar ja ik wil het hem ook niet ontzeggen.
Volgend jaar verhuizen we naar een paar dorpen verderop en daar zou het 60 euro voor 2 ochtenden zijn (voor 1 de helft)
Ik verbaas me over de grote verschillen.

@mini me: wonen jullie soms in Wassenaar
Daar MAG het namelijk duur zijn!

Gr, Danielle

nee in Noordwijk en dat is bijna net zo erg hahahaha

Wij betalen 20 euro per dagdeel en dat vond ik eigenlijk al best duur hahahaha!

@Yavahn: haha en dan te bedenken dat ze vanaf 4 leerplichtig zijn en je helemaal niks hoeft te betalen. een vrijwillige ouderbijdrage dat wel maar zelfs dat ben je niet verplicht