3de tandje

Bij dylano is het puntje vna zijn derde tand door maar staat helemaal niet tegenover zijn onderste tanden. Ik weet dat ze in het egin een spleetje tussen de tanden hebben en dat dit tegen elkaar gedrukt wordt als alles er door is of komt maar dit lijkt vel erg ver er vandaan lijkt eerder op de tand die daar weer naast hoort te zitten.
Herkenbaar???

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Volgens mij moet je daar nog niet eens een denken nu Michelle. Dat is net als Morgan haar loenzen pas als ze een bepaalde leeftijd hebben mag je je daar druk om maken geloof ik.

Groetjes,

Michèle

nee maak me er ook niet druk over maar denk dat het een ander tandje is dat doorgekomen is dan ik had verwacht. Want daarnaast komt zo te zien ook eentandje en die had i kverwacht niet degene die hij nu heeft of het is ene hele brede hahahaha. misschien wordt het duidelijker als hij er helemaal is

Groetjes Michelle

Ja gewoon wachten, doen wij ook al 4 maanden hier

Groetjes,

Michèle

ben benieuwd of nr 4 net zo snel komt als nr 2 de vorige keer

Groetjes Michelle

heel tof michelle! maar ik snap er geen bal van
de 2 ondertandjes zijn zoiezo al door he, en waar is die derde dan?
bovenste voortand?

enne Michele… ik wist helemaal niet dat Morgan loenst?
rico de eerste 7 weken of 8 ofzo maar daarna eigelijk niet meer.
en het viel me ook niet op bij de foto’s ofzo

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

de derde zit boven de 2 onderste zijn inderdaad al lang door maar deze lijkt wel een snijtand maar niet in het midden zeg maar, maar die daar naast zit.

Groetjes Michelle

Het zou best kunnen Michelle dat het nu niet de middelste 2 tanden zijn die doorkomen. Van babyzwemmen ken ik ook een kindje wat iets jonger is dan Tim, maar al 8 tandjes heeft. Eerst kwamen de onderste 2, toen boven 2 snijtanden en toen pas de boventanden daartussen in en toen onder de hoektanden.

Groetjes,
Sandra

Ik wacht het af heb vanochtend nog niet echt gekeken hoe het er nu uit zag want papa is de hele tijd met hem bezig geweest dus vanmiddag ff gluren

Groetjes Michelle

@ inge, nu alleen als ze heel moe is nog. Haar rechter oog draait naar buiten toe dan. Maar het wordt steeds minder. Ze houden het wel in de gaten want ik heb op precies dezelfde manier geloenst en ik moest wel geopereerd worden.

Groetjes,

Michèle

ooh op die manier.
lag het bij jou ook vooral aan moe-heid?
want het kan idd ook zijn dat ze dan gewoon moeite heeft met de controle van haar oogjes door de vermoeidheid.
rico draait zn ogen wel letterlijk door zn kassen heen tijdens laatste fles als ie tenminste bek af is maar dat zal wel niet zijn wat je bedoelt

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

heb nog steeds niet kunnen kijken want hij duwt mijn vinger gelijk weg grrrr hahahhaa

Groetjes Michelle

Nee Inge mijn spieren bleken aan een kant te kort te zijn dus ik ben er aan geopeerd enne waarschijnlijk is het bij Morgan inderdaad controle verlies. Zij draait trouwens ook met haar ogen tijdens de fles hoor en ze wrijft heel erg in der oogjes dan.

Groetjes,

Michèle