37,4 weken zwanger

Heb een buikfoto op ikkeben geplaatst.
Normaal weeg ik 50 kilo, ben dus best dik geworden

Zooooooooooooooooooooo!!!
Hihi, sorry voor die uitgebreide kreet van mij.
Maar wat LEUK dat je zo goed kan zien dat je zwanger bent zeg!
Mooie foto hoor!!
Leuk dat je hem hier geplaatst hebt!
Nou, benieuwd wanneer de kleine zich aandient!
Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 28 Apr 2004 16:34:17

Oho Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Inderdaad joh!Wat een prachtige enorme buik hahaha.
Ik beneid je momenteel niet.Kun je nog een beetje uit de stoel komen en lopen enzo???
Ik hoop toch een beetje dat het niet zo lang meer duurt.Dit hou je toch niet vol zo!
Groetjes Eljada

amai zo een buik heb ik nooit gehad!
ik was pas op het einde dik.
maar zo dik toch niet hoor.
ik vind het wel tof want dan kunnen ze teminste zien dat je zwanger bent.
groetjes,kimpie…

mama van Tibo*°10.12.2001+ & Jonas °09.08.2003

Zo wat een giga buik, geweldig!!!
Nou mijn buikje met 9 weken is nog niet veel, al moet ik zeggen dat ie sneller groeit dan met de eerste.

Groetjes Jolanda, mamma van Lisa en 9 weken zwanger van nummer 2.

jeeeeeeeeeeeeeee martry wat geweldig zo n buik .je zal een behoorlijke rug pijn hebben denk ik nou meid nog even vol houden ,heel veel sterkte

veel liefs marielle en knuffels van tanja

Wat een mooie buik meid.
Daar zit vast een kanjer van
een kind in.
Tja, de laatste loodjes zijn het
zwaarste. Nog heel veel succes de
komende tijd.

Liefs Kristel

Carlin woog bij de geboorte 3500 gram en Elysia 3350. Deze wordt rond de 3500 gram geschat. Was met hun net zo. Ik heb een nogal kort bovenlichaam, denk dat dat de reden is. De rugpijn valt wel mee, maar het lopen is wel heel moeilijk. Heb nogal last van mijn bekken. Omdraaien in bed is een hele gebeurtenis en mijn man moet dan ook vaak lachen en ik kan er ook nog wel om lachen hoor. Hij neemt veel werk voor me uit handen en ook Carlin en Elysia zijn heel zorgzaam en nieuwsgierig naar hun broertje of zusje.
Ik zal jullie op de hoogte houden. Het is in ieder geval wat koeler vandaag, dat is wel lekker.
En alle lieve reacties van jullie doen me ook goed.

wouwwwwww marty wat een mega buik

als ik zo bekijk duurt het denk niet lang meer voor je bevalt

maar mooi buik hoor

sterkte met de laaste loodjes

Echt de laatste loodjes. Vandaag 38 weken en ivm koninginnedag geen controle. Moet as donderdag naar de gynaecoloog. Ben benieuwd. Van mij mag het vanaf moederdag wel gebeuren.

zal duimen mooi kadootje heb je dan

ja hebt een prachtige buik marty!! echt wel… tja de laatste loodjes…heel veel sucses tijdens de bevalling. kus van mij

maureen

Hoi Marty,

Inderdaad zeg, wat een buik! Hoeveel ben je dan aangekomen sinds je zwanger bent? En hoe lang moet je nog? Wens je alvast heel veel succes met de laatste loodjes en natuurlijk ook met de bevalling.

Groetjes, Suus

Hoi Marty

Wat een geweldige buik heb je! Wauw!
Ik kan me goed voorstellen dat alles (lopen, omdraaien in bed etc) moeizamer gaat!
Heel veel succes met de laatste loodjes en uiteraard ook met de bevalling!!

Groetjes
Sonja

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)

Het begint nu echt op te schieten.
Is het kleintje al ingedaald?

Liefs Kristel

lekker buikie meid.

Ik was met Rick ook zo dik en had op het laatst het idee dat er geen eind aankwam. Klopte ook die van mij liet nog 2 weken op zich wachten. Ik hoop dat het snel komt voor je.

bianca.

Ben nu 38,5 dagen. Moet morgen naar de gynaecoloog voor controle. Ik ben de laatste 10 weken niet gewogen en heb geen weegschaal in huis, dus weet eigenlijk niet precies hoeveel ik ben aangekomen, schat 15 kilo. Net als bij de andere twee.
Vanmorgen is het kindje flink aan het duwen beneden, weet niet of het aan het indalen is. Carlin kon niet indalen en Elysia daalde in toen ik al 8 centimeter ontsluiting had. Ik heb het gevoel dat dit kindje hele lange nagels heeft. Ben vannacht een paar keer wakker geweest van wat lijkt krabben aan de binnenkant. Kindje is vanmorgen ook heel aktief, meer dan de laatste week. Gewoon afwachten maar. Ben nu flink vocht aan het vasthouden, mijn rechterhand is heel dik en mijn vingers doen pijn. Maar het is het allemaal waard om dat kleintje in mijn armen te houden.

ja marty volgens mij heb je het nu wel gehad, en mag het wel komen.hoe was het bij de gynaecoloog alles oke ??

groetjes marielle knuffels van tanja

Alles was goed bij de gynaecoloog. Kindje is ingedaald volgens hem en ik vond dat het beste nieuws dat ik in tijden heb gehad sinds Carlin helemaal niet indaalde en Elysia pas met 8 cm ontsluiting besloot om te dalen. Vrijdagmiddag begonnen met sterke weeën en om 8 uur 's avonds toch maar mijn ouders gebeld om als het door zou zetten ze er waren om de oudere twee op te vangen. We waren om 10:30 in het ziekenhuis en een uur later weer op weg naar huis. Weeën waren gestopt. Ik had 1 cm ontsluiting. Dit gebeurde ook bij mijn andere twee. Thuis zaterdag de hele tijd vervelende weeën die een gigantische druk onderin mijn bekken gaven, maar het zette niet door. Mijn ouders zijn die nacht toch maar weer gebleven. Op moederdag werd de druk zo erg dat ik op bed ben gaan liggen na het ontbijt, was al sinds 5:00 uur op met sterker en regelmatige weeën. Sinds de druk niet wegging toen ik ging liggen en mijn moeder het helemaal niet meer zag zitten, zijn we toch maar weer een keer naar het ziekenhuis gereden. Na een half uur weer naar huis, had nu 2 cm ontsluiting. Weeën zijn weer gestopt. Heb die middag een lange wandeling gemaakt met de kinderen naar de kinderboerderij en iedere keer dat ik die druk in mijn bekken kreeg ben ik de trap op en af gelopen. Heeft niet geholpen met de weeën, wel dat mijn rug en bekken nu meer pijn doen. Heb vannacht nauwelijks geslapen van de pijn.
Ik ben zaterdag uitgeteld en het kan dus nog 3 weken duren voordat er ingegrepen wordt. Met de andere twee hebben ze de vliezen gebroken met 2 cm, toen de weeën stopten, maar hier doen ze dit niet. Kindje beweegt goed en dat vind ik ook het allerbelangrijkste. Er komt ooit een eind aan dit wachten en dan ben ik deze moeilijke tijd ook zo weer vergeten.

Dus nog geen nieuws te vertellen. Carlin en Elysia zijn vandaag weer naar school gegaan na twee weken vakantie te hebben gehad en ook zij vragen iedere ochtend: Is de baby er al? Mijn ouders zijn gisteren weer naar huis gegaan, wonen hier een half uur rijden vandaan, dus tijd genoeg.

Lang verhaal, maar het is ook wel even fijn om het van me af te schrijven. Ik ga nu niet eerder naar het ziekenhuis dan dat ik echt niet meer kan ademen en praten tussen de weeën door, vind het alleen naar als mijn andere twee kindjes me zo in pijn zien.
Maar ja, we zien wel.

Groetjes van Martha

O, joh, dat is niet niks.
Succes met de weeën opvangen en maar hopen dat het snel doorzet!!!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)