Dames,
Een tijdje geleden alweer. Maar ik heb toch echt een brandende vraag en ik wil weten hoe jullie erover denken.
In februari dit jaar heb ik eindelijk weer een baan gekregen voor 24 uur, maar dat was via een uitzendbureau en het werd rustig dus ik mocht weer vertrekken.
Prima, Sanne zit toch nog op de PSZ. Er gelukkig nog net niet vanaf gehaald voor de KDV.
Ze vindt het ook prima en eigenlijk ik ook wel op het moment, maar eigenlijk wil ik ook wel weer aan het werk. Maar heel veel banen voor mijn functie is voor 32 uur of meer. Ik heb nu ook een uitkering van 32 uur. Maar ik vind dat toch echt teveel, maar ik kan zometeen misschien wel een hele leuke baan krijgen voor 32 uur. Ik wil minimaal een jaarcontract, zodat ik Sanne naar de KDV kan brengen totdat ze 4 is en dan gaat ze toch naar de basisschool en heb ik geen opvang meer nodig. Maar het idee dat ze dan 4 dagen naar de creche moet staat me niet echt aan. Nee ik heb geen opa en oma’s die kunnen oppassen. Aan de andere kant het is maar een jaar. En als ik zo’n kans laat lopen krijg ik later misschien wel spijt als ze eenmaal op de basisschool zit. En het geld is ook wel weer fijn aangezien in september mijn uitkering afloopt.
Kortom ik vind het gewoon heel lastig.
Graag jullie mening.
Gewijzigd door - appellientje op 08 Jul 2011 09:41:54