hoi hoi
ik ga maandag bloedprikken. voor zo’n bloedtest rond de 30 weken.
maar nou weet ik niet of ik nuchter moet.
wie weet dat wel?
groetjes!
hoi hoi
ik ga maandag bloedprikken. voor zo’n bloedtest rond de 30 weken.
maar nou weet ik niet of ik nuchter moet.
wie weet dat wel?
groetjes!
Moet je voor glucose? Want dan moet je wel nuchter. Anders niet, volgens mij. Wat staat erover op het formulier?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Nee die bloedtest is alleen voor je hb (ijzer) en als je in het begin rhesus negatief bent getest moet je RAL prikken en krijg je anti D.
Je hoeft alleen nuchter als ze dit erbij vermelden en is inderdaad bij glucose. Als je nuchter had gemoeten hadden ze dit zeker weten wel ergens vermeld.
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
hoi
dat is nu net het verwarrende.
ik moet wel voor glucose, maar er staat niets achter.
er staan nog meer glucose opties op (die niet voor mij zijn aangekruist) bij de 1 staat erachte tussen haakjes, nuchter, en bij de ander staat erachter niet nuchter. maar bij mijn glucose staat er niets achter…
ik dacht ook glucose=nuchter, maar omdat het er niet opstaat en omdat niemand er iets over heeft gezegd begon ik erg te twijfelen. en ik ga liever niet nuchter want voel me 's ochtends erg snel slapjes…
wie denkt wat?
groetjes
Ik denk niet dat je nuchter moet, dan zouden ze dat wel gezegd hebben.
Heb even voor je gegoogeld:
http://www.verloskundigen-noordwijk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=14
quote:
Glucose Glucose is een ander woord voor je suikergehalte en deze wordt bij iedereen in het begin geprikt om te controleren of je geen diabetes (suikerziekte) hebt. Je hoeft voor deze suikerbepaling niet nuchter te zijn, je mag van tevoren gewoon ontbijten.Afwijkende uitslag
Als deze glucose te hoog is, dan moet je vervolgens wel nuchter bloed laten prikken.
Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)
Ik zou zeggen nuchter. Maar neem het risico gewoon niet en ga nuchter en neem braad mee, dan kun je gelijk na het prikken eten.
Succes
Even je vk bellen om te vragen?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”