3 weken overtijd alle test NEGATIEF

Hoi Allemaal,

Ik wil graag weten of er meer mensen het zelfde hebben ervaren als wat ik nu op het moment ervaar…

Ben 24 jaar moeder van 2 prachtige kinderen een dochter van bijna 4 jaar oud en een zoontje van bijna 2 jaar oud. Nou is het geval dat ik heel graag nog een derde kindje er bij zou willen, maar me man niet omdat we het financieel nog al behoorlijk moeilijk hebben op het moment. Ik ben niet in staat om te werken omdat ik na mij 2 zwangerschapen bekkenklachten heb gekregen die niet meer te verhelpen zijn op het moment.

Nou doet het geval dat ik vorige maand zomaar uit niets 1 dag heb gevloeit terwijl ik niet ongesteld hoefde te worden, nou ben ik inmiddels al ruim 3 weken overtijd. Heb al aardig wat test gedaan maar alles NEGATIEF, bij me vorige 2 zwangerschappen heb ik ook aardig wat zwangerschap testen moeten doen voor dat er uit kwam dat ik daad werkelijk zwanger was.

Maar terug te komen op het verhaal, ik ben dus ruim 3 weken overtijd geen 1 test positief, heb vreselijke opgezette borsten, soms tijden wordt ik vreselijk misselijk, last van me onder rug en net als de laatste zwangerschap al een flinke buikje, echt een zwangerschaps buikje… Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt…?

Ik heb geen idee wat ik moet doen… Graag advies of ervarings verhalen

Jeetje wat een spannende tijd. Ik denk dat je naar je huisarts moet gaan. Zou het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn? Volgens mij heb je dan ook veel minder hormonen maar ik weet het ook niet hoor.
Ik heb hier genoeg verhalen gelezen inmiddels van moeders die overtijd waren en de testen negatief en dan kwam de menstruatie toch later op gang.
Succes in ieder geval!
groetjes,
Wendy

Je kunt jou dokter vragen om een test…

Verder kun je denk ik niet veel anders dan afwachten!

Groetjes mama Jade

Afwachten dat doe ik al 3 weken, maar ik heb ook totaal geen menstruatie pijn…

Heb voor de rest wel bijna alle zwangerschap verschijnselen… Heb ook de dokter gebeld morgen moet ik er naar toe even kijken wat die zeggen.

Maar ik weet ook niet hoe ik juist die ene dag moet zien dat ik een beetje gevloeit heb, oud bloed overigens… want als ik die nou niet mee rekenen heb ik me laatste menstruatie 15 juni gehad…

kan ook zijn dat je simpelweg een verlate eisprong hebt he, ik bedoel, je geeft aan dat je financieel moeilijk zit, dat kan behoorlijk wat stress geven, en die stress kan bv er voor zorgen dat je geen eisprong hebt en dus ook niet ongesteld word.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Vervelend die onzekerheid
Idd gewoon even langs de huisarts, denk dat ie je wel een bloedtest laat doen. Als daar negatief uitkomt klopt dat ook eigenlijk altijd. (en positief ook natuurlijk, hahaha).
Hier ook wel eens gehad dat ik over tijd was en bijna zeker wist zwanger te zijn… Op het moment dat ik de dokter belde voor de uitslag van de bloedtest (die overigens negatief was ) werd ik prompt ongesteld…

Wat jij schrijft over tussendoor zomaar 1 dag vloeien… heb ik nu ook Was net klaar met menstruatie…
En heb het al eens eerder gehad, nu ik er zo over nadenk… zou het ook best wel eens kunnen dat dat die maand was. Hmmmm moet ik er dus waarschijnlijk niet raar van staan te kijken als het deze maand weer zo raar is

Wat vervelend meid, brengt toch ook spanning met zich mee.
Goed dat je een afspraak bij de huisarts hebt gemaakt, hopelijk geeft hij/zij je snel meer duidelijkheid!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hoi Hoi,

Het is al weer eventjes geleden dat ik een reactie heb gegeven. Ik ben vorige week bij de Huisarts geweest, deze zij tegen mij: onmogelijk dat je zwanger bent, wacht het maar eventjes af of je volgende menstruatie komt.

Ik stond hier van met een mond vol tanden ze heeft nog niet eens voorgesteld om een onderzoek te doen, ze kijk me eigenlijk een soort van lachwekkend aan, echt heel erg onbegrijpelijk.

Inmiddels zijn we bijna 5 of zelfs bijna 6 weken overtijd en nog steeds geen menstruatie, me man en ik hebben na overleg toch maar gezegt dat we nog een week afwachten en als er dan nog niks is maar naar terug naar de Huisarts gaan.

hoe vervelend het ook is, ik kan mij ergen swel voorstellen dat de doketr wil afwachten, want het is op zich vrij normaal dat je bv en menstruatie overslaat (heb ik ook wel eens gehad). Ik ken zelfs iemand die al bijna een jaar niet ongesteld is geweest, en na een goed half jaar /drie kwart jaar , stuurde de dokter haar pas door naar de gyn. (overigens was er niets aan de hand)
Dus vanuit dat optiek snap ik het wel.
aan de andere kant, kan ik mij ook wel heel goed indenken dat je in jouw situatie gewoon zekerheid wil hebben. Ik zou dus volgende week als je nog niet ongesteld bent terug gaan, en vragen om een bloed teste, wat dan uitwijst of je hcg hormoon aanmaakt. Dan weet je het 100% zeker.
Hou er wel rekening mee dat je idd niet zwanger bbent, want zoals ik al eerder aangaf, de stress die je hebt door het financiele aspect, en de stress van of je nou wel of niet zwanger bent, zouden er heel goed voor kunnen zorgen dat je menstruatie uitblijft!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Hoi Woezel,

De kans dat ik zwanger had kunnen zijn, heb ik eigenlijk al van me afgezet na de eerste test.

Ja en dat de stress die we hebben me mensturatie kan uithouden begrijp ik goed, maar dat het zolang kan daar begrijp ik dan weer niks van. Haha vindt wel fijn hoor even geen mensturatie pijn enzo, maar je leeft enorm in de onzekerheid. Zeker omdat je af en toe afvraagt van zou het dan toch ( ondanks dat ik het van me af heb gezet) en dan ook bedenkt ik kan het kindje op het moment niks bieden, ja me liefde en een broer en een zus, maar verder gaat het gewoon niet… HEt zijn dus enorme dubbele gevoelens die af en toe toch om de hoek komen kijken.

Maar ik hoop gewoon dat ik volgende week zeker wel een keer me mensturatie heb, ik zou heel blij zijn als het vandaag nog door zet, maar dat denk ik elke dag en er gebeurt niks. Maar die vriendin van jou heeft een jaar lang niet gevloeit…? Dit kan toch niet goed zijn voor je lichaam…? Ik weet niet wat uitbleek toen ze eenmaal bij de gyneacoloog terecht kwam…?

Groetjes STephanie

Hoihoi,

Je menstruatie kan zo maand of meerdere uitblijven, zeker in perioden met wat meer spanning. Dit is een heel normaal verschijnsel en kan echt geen kwaad. Er zijn vrouwen die een anticonceptipil gebruiken waarbij ze nooit ongesteld zijn, volgens de gyn geen enkel probleem/risico. Hoe moeilijk het ook is, probeer er iets minder mee bezig te zijn, richtje op andere dingen om afleiding te vinden. Ik weet dat het heel simpel klinkt en lang niet zo simpel is, maar wanneer je wat meer kan ontspannen komt je menstruatie vast wel weer op gang!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers