Hoi Allemaal,
Ik wil graag weten of er meer mensen het zelfde hebben ervaren als wat ik nu op het moment ervaar…
Ben 24 jaar moeder van 2 prachtige kinderen een dochter van bijna 4 jaar oud en een zoontje van bijna 2 jaar oud. Nou is het geval dat ik heel graag nog een derde kindje er bij zou willen, maar me man niet omdat we het financieel nog al behoorlijk moeilijk hebben op het moment. Ik ben niet in staat om te werken omdat ik na mij 2 zwangerschapen bekkenklachten heb gekregen die niet meer te verhelpen zijn op het moment.
Nou doet het geval dat ik vorige maand zomaar uit niets 1 dag heb gevloeit terwijl ik niet ongesteld hoefde te worden, nou ben ik inmiddels al ruim 3 weken overtijd. Heb al aardig wat test gedaan maar alles NEGATIEF, bij me vorige 2 zwangerschappen heb ik ook aardig wat zwangerschap testen moeten doen voor dat er uit kwam dat ik daad werkelijk zwanger was.
Maar terug te komen op het verhaal, ik ben dus ruim 3 weken overtijd geen 1 test positief, heb vreselijke opgezette borsten, soms tijden wordt ik vreselijk misselijk, last van me onder rug en net als de laatste zwangerschap al een flinke buikje, echt een zwangerschaps buikje… Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt…?
Ik heb geen idee wat ik moet doen… Graag advies of ervarings verhalen