3 mnd hoeveel slaap?

@mooiezoon wat goed! Ben benieuwd hoe het vanavond/vannacht gaat maar zo te horen komt dat helemaal goed,

Ik had het berichtje gisteren beter niet kunnen typen, haha, want om 20.15 uur werd ze huilend wakker. Tot 21.00 uur onrustig geweest (last van windjes) en toen de fles gegeven. Om 21.45 uur naar bed gegaan en na 20 min begon ze te huilen. Tot 22.30 uur onrustig geweest en in slaap gevallen. Acceptabel! Maar toen wij om 23.00 uur naar bed gingen werd ze weer wakker en tot 23.30 uur gehuild. TOen toch in slaap gevallen tot 5.15 uur, dus dat was ook goed. 5.45 uur weer naar bed en weer huilen tot 6.15 uur. Nu slaapt ze nog (heb tussendoor 1 keer speen in gedaan om 19.30 ur). Vanmiddag moet ik met haar voor de laatste keer naar de osteopaat en ik wil morgen nog even afwachten. Ze moet natuurlijk wel de kans krijgen om haar nieuwe ritme op te pakken. Mocht er dit weekend niet nog meer verbetering in zitten, ga ik toch maar weer inbakeren. Dan heeft manlief ook vakantie, dus dat is wat prettiger, zeker met onze zoon erbij! Ik houd jullie op de hoogte!

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers

Tja, we kunnen natuurlijk niet meteen verwachten dat ze het er goed op doet…
Goed dat je het ff de tijd geeft, ik hoop dat ze alsnog aan het ritme went.
En dat dan het inbakeren werkt…

Lilypie First Birthday tickers

Ach en je zei het idd nog dat je beter niet kon zeggen dat het goed ging! Maar al me al is het overdag toch super gegaan gisteren?
Waarom gaan jullie naar de osteopaat als ik vragen mag? En werkt het bij jullie dochter? Wij gaan met Kiam ook ivm met een gespannen hersenpan (zoals de osteopaat het zegt), maar vind het moeilijk om te zeggen of het werkt omdat hij natuurlijk ook in het ziekenhuis heeft gelegen en nu andere voeding en medicatie krijgt…

Succes vandaag!
Groetjes Nancy

Wij zijn naar de osteopaat geweest (en vandaag dus laatste keer) omdat ze haar bekken scheef had staan. Ik was bij het CB geweest en die gaven het huilen alleen op de krampjes/windjes, terwijl ik zelf het gevoel had dat er meer was. Dus toen naar de osteopaat en hij constateerde dat haar bekken scheef stonden. Ik kon het zelf ook zien, toen ze op de tafel lag. Na de eerste keer waren haar bekken recht, maar stonden ze nog wat naar achteren gekanteld. Dat heeft hij de tweede keer behandeld en vandaag dus de laatste keer. Ik heb wel het idee dat het helpt, maar we hebben dus ook andere voeding sinds een week. Al met al helpt alles een beetje, dus we komen er wel, haha! Overdag ging het inderdaad ook super, en dit is al hemels bij wat het was, dus ik klaag niet (nou ja, een beetje dan). Ik heb nog 5 weken verlof/vakantie, dus we hebben nog even de tijd. Ik ben al lang blij dat ze doorslaapt! Wordt vervolgd!

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers

Nou, hierbij een update. Gisteravond heeft ze weer 1,5 uur gehuild. Om 23.00 uur eindelijk in slaap gevallen, maar ze kwam in een keer weer voor een voeding om 3 uur (ze had al een week doorgeslapen tot 6 uur). Daarna gelukkig wel weer in slaap gevallen, maar om 6 uur weer wakker. Van 9 tot 10.30 uur weer gehuild. Om 10.45 uur heeft ze de fles gehad en daarna heb ik haar ingebakerd (dat kon niet eerder, want ze moest vanmorgen nog naar de oppas omdat ik met onze zoon voor controle naar de kinderarts moest). Na de fles nog even in de box en toen ingebakerd. Ze heeft 25 min gehuild (af en toe 10 sec stil tussendoor) en toen is ze om 11.40 uur in slaap gevallen en … ze slaapt nu nog! Wow, dit heb ik lang niet meegemaakt. Aankomende week ben ik de hele week thuis en manlief ook, dus ik alle tijd voor haar om het inbakeren goed te laten slagen. Hopelijk pakt ze het goed op! Wordt wederom vervolgd!

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers