3 maanden

hoi allemaal, mijn kleine is net de 12 weken gepasseerd en we hadden (deed ie zelf) een schema van om de ongeveer 4 uur, 5 flessen kunstvoeding van 180+6 1e om 07.30, laatste rond 22.30. Nachten slaapt ie door
sinds een dag of 2 wil hij om de kleine 3 uur drinken, laat de helft staan, erg aanhankelijk, wil niet in box of wipper, wel op schoot, hele verhalen…kwam nb vannacht voor het eerst in 11 weken voor een fles…

3 maandensprong/groeispurt?
of zie ik het verkeerd en dan bedoel ik dat ik alleen maar denk dat ie honger heeft…

vrij moeilijke start geweest door KISS en koemelkallergie waardoor hij geen verschillende huiltjes heeft, moet echt op mimiek/ gedrag letten.

moet ik vaker en minder aanbieden en wanneer dan weer meer? vind het erg moeilijk…

Week 10,5 t/m 12,5 periode van een sprongetje. Grote kans dat-ie daarmee bezig is. Zie het oei-ik-groei-boek.

Plus rond de 3 maanden zijn ook de regeldagen. Dan zoeken ze ook zelf naar een nieuw ritme wat eten en drinken betreft en komen ze soms 's nachts weer om voeding. Type het woord regeldagen in op Google en je vindt meer info.

Groetekes, Sje