Ik ben zooo moe. Ben inmiddels bijna 28 weken zwanger van de 2e en mijn Mila is inmiddels al een grote dame aan het worden, wordt 7 nov 3 jaar. Sinds deze zomer is ze helemaal zindelijk, ook 's nachts. Ze had zelf beloten toen ze haar “grote nieuwe bed” kreeg dat ze haar luier 's nachts niet meer om wil. Super natuurlijk, maar de laatste 4 weken moet ik er 2x uit omdat ze roept: “ik is uitgeslapen!” (ze bedoelt dan ik moet plassen volgens mij want het is dan 3 uur 's nachts! Ik zet haar dan op de pot en meestal moet ze wel plassen en slaapt ze rond dat tijdstip verder. Maar de laatste 4 weken wordt ze daarna elke 2 uur wakker, soms moet ze plassen, soms niet, maar vanaf 5.30 slaapt ze gewoon niet meer! En ze is echt nog wel moe want ogenwrijven etc. En 's middags wil ze ook niet tukken. Op het KDV meestal wel maar dan is ze ook al na 1 uur wakker. Het begint me op te breken en ik word nu al zenuwachtig hoe dat moet als ik én voor haar er 2x uit moet én voor de nieuwe baby… Hoe laat ik Mila nou toch weer doorslapen? Ik zal zoooo blij zijn als ze eens om 6;30 wakker zou worden…
3 jaar, 's nachts zindelijk, moelijk doorslapen
likie
hoi
Geef je haar voordat ze naar bed gaat nog drinken??? Misschien moet je eens proberen om dit niet meer te doen of minder geven
Je hebt van VSM tabletjes, die heten kindival en dat is voor slecht slapen en onrust, misschien dat dat werkt het is wel homeopatisch hoor.
Groetjes Diana.