Job gilt nog steeds bij leuke dingen, vind het vaag.
Vandaag liepen we langs een bankje met oudjes, begint ie naar die oudjes te gillen, hij boog echt uit zn achterzitje, najaa gek jong.
Maar is dit normaal?
Op het mkd een paar maanden terug zeiden ze dat ie gewoon loskomt ( hij zit nu op psz).
Hij gilt ook als ik hem op kom halen van psz ed.
3 jaar en nog steeds gillen?
Ja Job ook, maar dat gillen doet ie juist als ie ergens blij mee is of enthousiast, of als ie zich geen raad weet met situaties.
Nee hier heeft ze het 1 week gedaan en heb het meteen de kop in gedrukt, ik hou daar helemaal niet van, en ik denk dat ze het van een vriendinnetje heeft overgenomen. dus bij ons werd ze 1 keer gewaarschuwd en daarna was het naar d’r kamer. Misschien is het wel voor hem een soort van verwerking. Maar hier was het aanstellerlei/ij?
Nou ja, ik zeg het ook altijd direct wel, Job hou op met dat gegil, niet altijd trouwens, en op de psz zeggen ze het ook wel dat ie dat niet moet doen.
Maar het levert soms zulke rare situaties op, je zou haast denken dat ie verstandelijk beperkt is soms haha.
ja rico is nog geen 3 maar als ik hem van school ophaal dan roept hij ook heeeeel hard: JAAAAAAAAA MAMAAAAAAAAA met zo’n onwijs hoog stemmetje
hij lacht dan kei hard en bijna hysterisch hahaha.
ja meid ik heb zoiets van als het enthousiastme is lekker laten gaan, hij moet het toch kwijt. als je hem hiervoor zou gaan straffen zou hij de indruk krijgen dat hij niet blij en uitbundig mag zijn.
ik ben het dus met bakmama eens; lekker laten gillen. lekker kind laten zijn
dat trekt vanzelf wel bij.
Ja idd ik sluit me aan bij Inge en Bakmama. Wat is er erg aan?
Jack doet het soms ook uit puur enthousiasme. Dat duurt hier enkele seconden en dan klaar. Het zijn toch kinderen?! Als het nou idd was om ongenoegen te uiten of om zijn zin door te drijven dan zou ik het ook niet leuk vinden.
Maar tis gewoon enthousiasme…!
ja idd hier is het ook een paar seconden
als hij nou 5 minuten aan een stuk blijft gillen
maar een “gilletje slaken” zoals wij dat noemen… moet in mijn ogen kunnen maar ik weet natuurlijk niet hoe Job het doet?
Hier is het ook van enthousiasme. Vanmorgen nog. We gingen buiten bellen blazen; ik blazen en Erik de bellen pakken en stukmaken. Steeds als er een grote bel kwam, dan gilde hij heel hoog. Helemaal blij. Ik zie er niet zoveel kwaad in.
Groetjes,
M
@Mriek: haha rico kijkt dan heel raar als hij bellen geblazen heeft en hij die wil pakken met dat stokje. alsof hij heel erg schrikt zovvan: OHHH OEHH… PAKKUHHH!!
zo’n gek gezicht trekt hij an hahaha
Haha Inge! Het is natuurlijk ook bijzonder, dat er van die mooie bellen komen. Ik vond het zelf toen ik klein was ook heel tof om te doen. Wij hebben die van de hema voor Erik, daar zitten allemaal rondjes naast elkaar op dat stokje in verschillende vormen. Dus soms blaas je bellen die allemaal aan elkaar kleven, heel cool!
Groetjes,
M
ik heb hem dan niet van de hema maar van de speelgoedzaak. we hebben normale flesjes en een xxl. daar zitten 4 grote rondjes aan en tussen die grote rondjes zitten hele kleine aan elkaar vast. ook wel een spektakel! echt dat gezicht haha ik denk dat ik het ook best beeldend uit legde.
eigenlijk meoten we een bellenblaas party houden voor de ikkeben kindjes (gaaaaaaan we weer) en dan met een bellenblaas machine
super gaaf!
Jep, ook Seth gilt weleens.
Bijvoorbeeld als ik hem uit school haal gilt hij standaard: MAMAAAAAA!!!
Ik zeg dan wel tegen hem dat hij zachtjes moet zijn, en meestal luisterd hij wel.
Liefs, Anne