Hoe zwaar zijn jullie kids met 3 jaar en 9 maanden??
mijn dochter is nu 16,4 kilo lijkt me zo weinig??
De twins is ook te weinig die wegen nu 8,9 en 9,2 en zijn 18 maanden.
[/url]
[/url]
Hoe zwaar zijn jullie kids met 3 jaar en 9 maanden??
mijn dochter is nu 16,4 kilo lijkt me zo weinig??
De twins is ook te weinig die wegen nu 8,9 en 9,2 en zijn 18 maanden.
[/url]
[/url]
ik weet niet hoe het zit als ze 3 jaar zijn hoeveel ze dan wegen,
maar je tweeling van 18 mnd wegen inderdaad te weinig.
eten ze wel goed verder? en wat eten ze op een dag?
Rico is ook 18 maanden en we moeten maandag naar het cb. maar met de laatste meting was hij bijna 82 cm en woog 10 kilo en 600 gram.
hij was toen al afgevallen omdat ie in het ziekenhuis lag wegens uitdroging dus dat moest er nog aan
Mijn zoontje is 2,4 jaar en weegt 13 kg. Dat was de vorige keer op het CB ( met 2 jaar, en 12,6 kg) net onder het gemiddelde. Ik weet niet wat normaal is voor 3,9 maar dat kan je mss zien in het groeiboekje?
Enne, als je dochter altijd een lichte is geweest zou ik me er geen zorgen over maken zolang ze voldoende eet en vooral drinkt.
Geldt ook voor de 2ling denk ik.
Inderdaad dat ben ik wel met Christa eens.
Onze Jony is ook net over de 10 kilo heen toen ze 25 maanden was hoeveel ze nu ongeveer weegt weet ik niet maar ze is zeker niet zwaar.
De kinderarts zei tegen ons jullie als ouders zien er ook niet dik/vol uit en Jony “tiert” goed eet goed. Niet druk om maken.
Gaf het CB aan dat de twins te weinig wegen?
“tiert” jou dochter niet goed dat je je zorgen maakt om haar?
Greetzz Cora
Heb net even in het groeiboekje van Madelon gekeken en die was met net geen 4 jaar 15,2 kilo en 1.06 meter. Dus volgens mij niet te weinig. Madelon was altijd goed en die woog nog minder dus niet druk om maken.
Vergeet bij de tweeling ook niet te kijken naar met welk geboortegewicht ze zijn begonnen.
Liefs Michelle
Het verschilt per kindje en ook ligt het eraan of ouders groot en stevig zijn.
Mijn oudste zoon was met 3 jaar en 9 maanden 20 kilo.
Mijn jongste is nu 2,7 jaar oud en weegt 22 kilo en is 1m09 lang.
Die is wel te zwaar(maar 2 kilo op zijn lengte te zwaar)
Het ligt altijd aan lengte gewicht.
is je kindje lang dan mag het ook wat meer wegen.
Mijn kindje is flink maar niet overdreven dik vind ik zelf.
.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
Gewijzigd door - Biebske op 20 Apr 2010 22:28:21
Mijn oudste is 3 jaar en 5 maanden en weegt 14 kilo met 100cm. Niks te licht hoor.
De jongste is 21 maanden en weegt 10,3 kilo met 83,5 cm. Een kleintje dus. Met de afspraak van 18 maanden woog hij 9,6 kilo en liet een constante dalende lijn zien wat gewicht betreft en zat net op de onderste lijn. Ik moest in april weer terugkomen om extra te wegen, want anders zou ze ons weer doorverwijzen naar het ziekenhuis zodat we daar op controle konden blijven. Maar ze maakte zich eigenlijk geen zorgen. En bij de extra controle was hij mooi bijna een kilo gegroeid en zit nu net boven de onderste lijn.
Beide kinderen zijn ontzettend actief en bewegen de hele dag door. De oudste eet niet geweldig, maar de jongste daarentegen eet goed. Hij is echter vaak ziek geweest en heeft al zijn energie in het beter worden moeten stoppen.
Wij zijn beide ook niet zo heel groot, dus we zullen ook geen hele grote kinderen krijgen .
Veel liefs Rebecca