3 flessen?

Sanne eet nu 3 weken groenten en fruit en dat gaat goed. Vandaag heeft ze maar 3 flessen melk op. We hadden namelijk paasfeest en mevrouw heeft heerlijk liggen pitten van 12 tot 14 en toen kwamen we op het volgende schema:
7,30 uur fles 180 cc
11 uur fruit
14,30 uur fles 180 cc
18 uur groenten
19,15 fles 210 cc en rijstenbloem
Ze heeft alleen om 14,30 uur aangegeven dat ze echt honger had.
Ze is nu 4 maanden en 3 weken, wat zouden jullie doen: Proberen 3 flessen van 210 cc of wakker maken voor de fles van 180 cc met de kans dat ze hem niet op drinkt, de laatste tijd laat ze van de fles van rond 12 uur geregeld 80 cc staan?
Ik weet niet meer hoe ik dat bij Danielle heb gedaan en normaal kan ik op maandag naar het cb gaan en overleggen, maar ivm pasen zijn ze dicht

Groetjes Corina

Hoi,
Persoonlijk zou ik het heeel snel vinden om nu al over te stappen op drie flessen.
Aan de andere kant, als je meisje het zelf aangeeft… Misschien gewoon proberen en kijken of ze het redt op drie flessen? Zolang ze genoeg blijft groeien…
Groetjes Nancy

Groeien doet ze echt als kool, ze is al bijna te klein voor de wandelwagen en we hebben toch een grote van MaxiCocsi
Vandaag weer 3 flessen en banaan en 125 gram groenten

Wat mij door het CB verteld is dat tot 6 maanden flesvoeding nog de hoofdvoeding is. Fruit en groente zijn tot dan puur om alvast aan vaste voeding te wennen. Ik vind 3 flessen dan ook erg weinig. Wij zaten bij zowel Tim als Daan op die leeftijd nog op 5 flessen. We maakte ze beide wakker voor de laatste voeding van 23.00 uur. Hier zijn we met 5 maanden mee gestopt. Bij Tim waren we overigens al bij 3 maanden gestopt met laatste voeding, maar ondanks dat hij erg voor lag op lengte en gewicht was dit volgens het CB te vroeg. Nu al naar 3 flessen zou ik dus niet doen. Dit deden wij op advies van CB met 7 maanden, omdat ze dan brood krijgen. En de middagfles kun je dan vervangen voor diksap.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Vandaag had ze ook weer echt 4 flessen nodig, ik vind het zelf ook zeer snel, vandaar mijn vraag hier.
Ik geef morgen ook weer voor 4 flessen voeding mee aan het kdv