3 boterhammen op de creche

Wat ik laatst in een onderzoek heb gezien is dat jonge kindjes het over het algemeen wel aan kunnen geven, verder moet ik zeggen dat ik het fijne er niet van weet.

Plus dat er natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel zijn, en het ook wel scheelt of je zit te pushen met eten, of niet (niet dat ik wil zeggen dat jij dat met Rico deed, zie uitzondering)
Maar verder ga ik er niets over zeggen, omdat ik het fijne er niet van weet
Ik ga het ook navragen aan een docent, omdat ik het op school gehad heb.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Volgens mij kan een kind best aangeven of hij honger heeft of niet. Volgens mij heb ik dit wel eens ergens gelezen, maar dit weet ik niet zeker. Tim eet altijd heel goed en laat heel af en toe iets staan. Lijkt mij dus dat hij geen trek meer heeft als hij iets laat staan.

Groetjes,
Sandra

Jamie oliver heeft dit experiment gedaan met kinderen. Ze kregen een bord spagethi met de hoeveelheid die normaal is en dat aten ze leeg. Een week later kregen ze de dubbele hoeveelheid en dat aten ze ook leeg al moesten sommige kinderen wel toegeven dat ze goed vol zaten. Deze kinderen waren 4 tot 10 jaar geloof ik.

Groetjes,

Michèle

Je, dat het ik ook gezien Michèle!
En kinderen onder die leeftijd kunnen het beter aangeven.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

dan is rico een enorme uitzondering ja
maar ik moet wel zeggen dat het beter ging dan toen hij baby was.
hij dronk en dronk en dronk en dronk… etc etc etc…
nu hij wat streken begint te krijgen is het al vaker: nee!
maar als het gaat om iets wat hij erg lekker vind… denk niet dat hij een rem heeft ga het in ieder geval niet uitproberen en het spugen weer opwekken