2verschillende voeten

Ik heb vorige week sandaaltjes gekocht voor Noah, en heb daarbij maar 1voet gepast… dat zat goed…(maat 24)… Gister trok Chris Noah de beide sandaaltjes aan, en bleek er 1 niet te passen… (de voet waarvan ik hem niet in de winkel gepast had).

Hij heeft eigenlijk dus 2verschillende maten van voet… maar maat 25 is toch echt nog te groot… maar 24 weer te klein… Kan ik ze het beste straks even ruilen voor toch een maat 25? of zal ik het zo laten? de tenen komen er NET niet overheen hahaha…

Liefs, Melanie

Ik weet niet hoe snel voetjes groeien met 3 jaar maar ik zou denk ik voor een maatje groter gaan, ik zou liever een iets te grote schoen aan hebben dan een te kleine…misschien kun je in de winkel Noah even op de maat 25 laten lopen en kijken hoe hij het erop doet? Als hij steeds struikelt dan maat 24 en als het goed gaat dan maat 25. Lastig hoor! Die voeten ook!
groetjes,
Wendy

Ik zou ook een maatje groter proberen in de winkel, als hij erop kan lopen dan zou ik die nemen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zooo… De sandaaltjes die hadden ze niet meer een maat groter… dus heb anderen genomen… maat 25… tja wel iets te groot, maar hij loopt er prima op…
Gelukkig maar…

Liefs, Melanie

Fijn dat het toch gelukt is!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik zou ze omruilen eigenlijk, maar dan die 25 kopen en in de ene schoen die dan iets te groot uitvalt achter een “kussentje” plakken, die kun je gewoon ook in de schoenenwinkel kopen.
is dat geen optie?