2kids op de zelfde dag geboren met 1 jaar verschil

Mijn zoontje Melijn (18-1-2006) is geboren op de eerste verjaardag van mijn dochtertje Liselotte(18-1-2005)
Dit vinden wij heel byzonder en mooi ook heel toevallig!!
Zijn er onder jullie ouders ook ouders die dit mee hebben gemaakt
meerderen kinderen op een dag jarig en geen tweeling zijn.

tja ik heb sofie van 16-6-01 en victor van 17-6-03 en zou uitgerekend zijn van … op 15-6-06 en ja dat zou ik helemaal bijzonder gevonden hebben… oke niet op dezelfde dag, maar dat ene dagje

groetjes Kim, mama van

en

Ik had vroeger een vriendje en tussen zijn zus en hem zat geloof ik 2 jaar, maar het kan ook 3 jaar zijn geweest.

Heel erg bijzonder is het wel ja!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

het broertje van mijn moeder is op haar verjaardag geboren.
en 2 zussen van mijn moeder zijn op de zelfde dag jarig.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Leuk is dat!
Een kennis van ons is op dezelfde dag als zijn zus jarig ook met 1 jaar ertussen

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

nee hier niet maar er zit 6 dagen verschil tussen
de ene 17-12 en de andere 23-12 maar ook een verschik van 4 jaar

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Luca was bijna geboren op mijn verjaardag!! Ik vond het wel heel leuk dat ik dezelfde tijd zwanger was dan mijn moeder. Maar ja, hij had genoeg van die buik, dus kwam hij 2 weken eerder!

[/url]

Ik heb geen aparte data’s op te noemen, maar ik vind het een hele prestatie om op de eerste verjaardag van je eerste kindje, van je tweede kindje te bevallen… zeker wel druk met twee van die ukkies… ik heb een dochtertje van net een jaar…
Wel heel leuk, maar zo snel achter elkaar joh… Vind het nu al druk…
Wel speciaal…En bijzonder, maar DRUK!
Succes…
Groetjes, Gerti

hallo,
awel,hebjuist hetzelfde voor se,mijn dochter is gisteren geboren,op juist dezelfde dag als mijn ander dochter en vind dat heel speciaal.ze verschillen van een dagje zoals ze hier zeggen,en jarenja,ok,maar zelfde datum…hoor je echt nivaak hoor…vroeg me gewoon af of het mss betekennis had of zoiets.en ni alleen da,in de familie allemaal vrouwen,buiten mijn vader dan,en zijn allemaal in november geboren,drie van mijn zussen en mijn vrouw volgen mekaar op met de datums,das ook ni speciaal zeker?bon soit,ben benieuwd op de reactie’s

blabla

Morgan is 4 dagen na mijn verhjaardag geboren en ik vond dat al speciaal

Maar eh vind je dochter het ook leuk dat ze een broertje voor der verjaardag gekregen heeft of had die liever een zusje??

Groetjes,

Michèle

Michelle,

Deze topic is in 2006 begonnen, dus denk niet dat er nog een reactie van Bianca komt

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lekker he als oude topics weer tevoorschijn komen. Haha!
Maar wel een leuk topic!

Hier in de familie geen dubbele verjaardagen. Maar ik had wel bijna iets anders bijzonders. Ik ben de oudste, maar mijn moeder is voor mij ook zwanger geweest, alleen is dat helaas (nou ja niet voor mij natuurlijk anders was ik er niet geweest) een miskraam geworden.

Van die zwangerschap was ze uitgerekend op 23 januari.

Toen ik zwanger was van onze jongste was ik op 20 januari uitgerekend en ik hoopte eigenlijk dat ze op de 23e geboren zou worden zodat het kringetje mooi rond zou zijn. Gewoon symbolisch ook voor mijn moeder. De bevalling begon inderdaad op de 23e maar die kleine mop is na twaalven geboren. Dus net op de 24e.

Groetekes, Sje

Ha ha ha niet eens naar gekeken Sandra… Ach ja ben ook blont he…

Groetjes,

Michèle

Sorry Michelle, geen goed excuse want ik ben ook blond

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Oke gewoon niet op zitten letten. Meer kan ik er ook niet van maken

Groetjes,

Michèle

ik ben 5dagen na mijn vader jarig, en mijn zoon is 5dagen na zijn papa jarig :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Lijkt me geen bal aan hoor, arme kindekes! Twee van de vijf kinderen van vrienden van ons (snap je het nog hahaha) zijn ook op dezelfde dag jarig. Ze hebben op deze manier nooit eens een dag voor hun zelf! Moeten altijd hun verjaardag met broerzus vieren. Niks aan hoor en best sneu, vind ik..!

Daarom was ik blij dat Morgan NA mijn verjaardag geboren is enne ik had al met de artsen afgesproken dat 1 september ook uit den boze was omdat mijn schoonmoeder dan jarig is en ik kon het Morgan niet aandoen dat ze de rest van mijn schoonmoeders leven moet horen dat ze haar verjaarskadootje was. Enne dan zou mijn schoonmoeder ook altijd het excuus hebben om haar verjaardag bij ons te vieren. Ze is nu 3-9 geboren en ik zeg dat ze MIJN verlate kadootje was (ik ben van 30-8) maar ze heeft mooi haar eigen dag.

Groetjes,

Michèle

Van Joey was ik uitgeteld op 21 oktober, en mijn vader is van 18 oktober… Ik was ook bang dat hij op opa’s verjaardag geboren zou worden, maar het is gelukkig de 16e geworden.
De volgende is nu op 24 januari uitgerekend, een dag na mijn broertje, en een dag voor mijn nichtje en tante… 3 dagen na de trouwdag van mijn ouders, en 6 dagen voor de verjaardag van mijn schoonmoeder, en 5 dagen voor de jaardag van ons eerste kindje Jayvey*… Die laatste dag hoop ik dus echt niet dat het word, een verdrietige en feestelijke dag tegelijk… dat lijkt me echt niks. Maar helaas beslist baby zelf, dus afwachten maar… Hopelijk krijgt ze gewoon haar eigen dag!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Is zoiets niet te overleggen Anouk?? Dat als het zich dabn aan zou dienen dat ze het een dagje uit proberen te stellen. Bij morgan werd ik ingeleid dus dat was ‘regelbaar’ Maar mijn nichtje hebben ze het een dag tegen gehouden omdat haar dochter anders op de begrafenis van haar overgrootopa geboren zou worden en dat wilde ze echt niet.

Groetjes,

Michèle

Ik heb eigenlijk geen idee of dat een optie is… Maargoed, dan moet ik wel al overtijd zijn. En of ik nou zo graag nog een keer ingeleid wil worden… Dat zie ik eigenlijk ook niet zitten. Ik denk dat dit mijn laatste zwangerschap is (ik vind het nu allemaal zo zwaar dat ik dit eigenlijk niet nog een keer wil, maar wie weet denk ik daar over een tijdje weer anders over) en ik wil ook zo graag eens een normale bevalling meemaken…
Ik ga het zeker eens vragen aan de gynaecoloog, want het lijkt me echt verschrikkelijk om op die verdrietige dag te moeten bevallen!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers