2kids op 1 kamer?

Als wij alles op een rijtje hebben (financieel en werk enz.)en alle rekeningen betaald hebben die we altijd in het eerste kwartaal krijgen voor ons huis, gaan wij waarscheinlijk dit jaar voor een tweede kindje!! :smiley:

Nu hebben wij maar 2 slaapkamers, eentje voor ons en 1 voor Eliza.
Zijn er moeders hier op het forum die 2 of meer kindjes hebben waarvan er 2 kinderen op 1 kamer slapen? De eerste maanden zal hij/zij op onze kamer slapen dat deden we met Eliza ook en dat vond ik heel fijn.

Na 5weken sliep Eliza door en ging toen naar haar eigen kamer.

Ik hoor het graag!

Liefs Shirley

Mama van Eliza : 18-04-2009

Hoi hoi,

ten eerste: wat leuk dat jullie voor een 2e gaan!!! Ik hoop dat er snel een brusje voor Eliza in de maak is!

Mijn zus heeft 3 kids en daarvan slapen er ook 2 op 1 kamer. Dat gaat prima, ze zijn het van kleins af aan gewend. De jongste van de 2/3 sliep eerst op een kamer apart en vervolgens sliepen de 2 oudsten bij elkaar… Gaat nog steeds prima!

Ik hoop ook dat het ons gegunt is om een brusje te maken, hihi.

Als ze niet anders gewend zijn weten ze ook niet beter.

We wonen hier nu 1,5jaar en om nu alweer te verhuizen zien we niet echt zitten.
Moet het huis in de verkoop en opzoek naar een ander huis.

de oudste twee hebben altijd samen een kamer gedeeld ook al hadden we een kamer over(daar slaapt de jongste nu) is altijd goed gegaan en is vooral in het weekeind erg gezellig

before you judge me, try hard to love me

hier slapen ze per 2 op een kamer, Sofie van 9 jaar dus met haar babyzusje…
de jongens slapen in een stapelbed waar nog een peuterbed naast staat waar Emily ook nog in kan slapen straks

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”