2jaar en 3 maanden toe aan sinterklaas?

Hoi ,

Onze dochter is 2 jaar en drie maanden. Ze gaat nu naar de pz en daar vieren ze sinterklaas maar ook bij ons op het werk vieren ze sinterklaas. Ik zit met een dillema is ze er al aan toe om drie keer naar een sinterklaas feest te gaan. Vorig jaar hadden we alleen feest op mijn werk en dat vond ik leuk en mijn dochter ook. Sinterklaas op zich niet zo maar alle kinderen die er ook kwamen. en het is klein maar 15 kinderen. Maar nu zijn we ook uitgenodigd op het werk van mijn man en dat is een groot feest en dan komt hij dit jaar ook op de pz. 24 nov op mijn werk, 01 december op mijn mans werk en 5 dec. op de pz.
Het grote feest geeft mij al twijfels ivm de masaalheid. Maar kunnen ze zoveel al aan.
Wie heeft ervaring???

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 31 Oct 2007 19:52:23

Robin vond het op die leeftijd heel erg leuk en spannend
We hadden wel afgesprokken wanneer hij het niet leuk meer vond we gewoon naar huis gingen
Jammer voor het feest maar wel in het belang van Robin
Dit was gelukkig niet nodig hij vond het super
Justin weet ik nog niet die is net 2 jaar dus we zullen het wel zien dit jaar
Maar is het te veel gaan we gewoon naar huis

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

de psz is sowieso heel gezellig natuurlijk, met alle vriendjes! En dan zou ik er gewoon eentje kiezen, of de 1 of de ander. Misschien is het anders wel een beetje te veel!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Ik vind het al heel goed dat je erove rnadenkt.
ik heb zelf op een psz gewerkt, en zag daar vaak kinderen die helemaal op waren, door het heen en weer gesleur van ouders, en vooral ouders die sint nog spannender maken dan dat het al is voor een kkind.
kijk naar je kind, je zal gauw genoeg zien of hij het trekt.
succes

Hoi,

We hebben besloten om niet naar het feest op het werk van mijn man te gaan te masaal. We gaan wel naar de pz en naar mijn werk. Deze liggen 11 dagen uit elkaar. lijkt me voldoende om alles te verwerken. en gaat het niet dan zijn we ook inderdaad snel genoeg weg.
Ik ben heel benieuwd ze is zo bewust bezig met alles wat er om haar heen en met haar gebeurd.
Nu nog bedenken wat ze van sinterklaas krijgt.

groetjes

lon106