2e ronde gehad

Ik had in april gesolliciteerd naar een functie voor junior secretaresse voor 32 uur (vrijdags vrij) en ik was voor vandaag uitgenodigd voor de kennismakingsronde met nog 6 anderen. Van de 7 waren er 4 gekomen en na de kennismaking zouden er 4 testen volgen, 2 competentie testen, 1 case en een persoonlijkheidstest. Ik ben net voor het eten gebeld dat ik door ben naar het persoonlijke een op een gesprek volgende week woensdagochtend. We zijn dus weer stapje verder.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 22 Jun 2011 12:25:05

Goed nieuws zeg! Succes volgende week!

Groetekes, Sje

Goed nieuws zeg! Suk6 in de volgende ronde.

Gr Patries

Super meid! Succes alvast.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hey wat goed, succes volgende week!
groetjes Nancy

Succes!!!

Suc6!

Groetjes Natasja

succes!!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Geweldig!

Succes!

Groetjes van Sascha en Senne

Wat super, gefeliciteerd en heel veel succes alvast volgende week.

Groetjes,
Sandra

He mooi zeg! Succes en laat ons weten hoe het ging he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

super nieuws Michele!~ik duim weer voor je!

Tweede gesprek zit er op en ik kan er echt geen zinnig woord over zeggen. Ze viel erg over dat mijn diploma´s zoek zijn, terwijl ze aan het begin van het gesprek aangaf dat persoonlijkheid belangrijker vond dan papieren. Ook of ik er rekening mee gehouden had flink te zakken in salaris omdat ik zoveel ervaring heb. Allemaal tegenstrijdigheden en ook weer niet. We wachten het af. Morgenochtend heb ik om 8.00 een gesprek bij de belastingdienst, niet mijn eerste keuze maar het kan wel een jaar werk zijn. En Adecco Heineken stond op mijn voicemail dus daar wordt ik ook voorgesteld nu. Dus we wachten het allemaal af weer. Overigens afhankelijk van hoe snel ze mijn referenties na kunnen trekken weet ik vandaag anders morgen hoe of wat.

Groetjes,

Michèle

Jammer dat je nu een minder positief gevoel er over hebt, wanneer hoor je er meer over? Wel fijn dat je nog andere optie’s hebt. Het zal toch haast wel zo zijn, dat er in ieder geval 1 baan voor jou er bij zit!!! Ik duim ontzettend met je mee!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ben benieuwd meid!
Hopelijk zit er wat voor je tussen, als het niet hier is, misschien ergens anders.

Liefs, Anne

nou, spannend weer! Wel jammer dat je er geen heel positief gevoel aan over hebt gehouden. Ik duim voor je, en als dit het niet is, hopelijk iets anders wat goed bij je past. (en met een salaris conform ervaring…)

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

nou ik duim voor je hoor wijffie, wat een gemouw over die diploma’s zeg… nie normaal

Pippy is geboren 17.07.2009

@ Woezel vandaag of morgen.

En ja die Heineken heeft wel een heeeeel leuk salaris maar ja we wachten het allemaal af. Kijk ze weten natuurlijk ook dat ze wel minimum loon willen betalen, maar dat ze iemand van 31 geen salaris van een 23 jarige kunnen betalen. Maar ik wacht af.

Krijg net nog een mail binnen van het Bureau Architectentregister, daar mag ik maandag op 1e gesprek komen… zo heb je niks zo moet je bijna kiezen
Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 22 Jun 2011 15:42:18