2e kindje?

Gefeliciteerd met je meisje.

Toen Rens 1 jaar werd begon het bij mij weer te kriebelen. Van Rens was ik gelijk zwanger maar nu duurde het wat langer. Rens is straks 2,5 als zijn broertje/zusje word geboren. En om heel eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet erg dat het nu wat langer duurde. Rens kan nu zelf traplopen, naar boven kon hij al een tijd maar nu ook naar beneden. En hij heeft hier in het dorp de buggy in principe niet meer nodig.
Vooral omdat ik door mijn lage bloeddruk heel erg duizelig ben is dat zelf kunnen traplopen voor mij echt een uitkomst.
Maar bij mij speelt de leeftijd nog niet(ik ben 27). Maar je moet iig je hart volgen hierin dit kan niemand voor je beslissen en overal is wat voor te zeggen.

groetjes Ramona

[img]http://lbdm.lilypie.com/uGNVp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

[img]http://lilypie.com/pic/2010/04/12/XaXw.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/9ODvp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Van harte gefeliciteerd met Moppie haar 1ste verjaardag.

Op deze vraag kan niemand je antwoord geven alleen hun ervaring of idee erover. Ik had vanaf het begin al zoiets van ik wil er niet teveel leeftijd verschil tussen hebben maar ook dat heb je niet zelf in de hand. De natuur speelt hier een belangrijke rol in. Tussen Marijn en Dion zit anderhalf jaar en wij vinden het persoonlijk geweldig. Je zit toch nog in de luiers en op den duur ben je van dat gedoe af. Mensen zeggen weleens jee wat druk nou nee zo ervaar ik het zeker niet. Marijn is zeker niet een van de makkelijksten maar het is zeker goed te doen. Kijk het huis van tip top schoon lukt zeker niet altijd maar dat zal ook zo zijn als er meer leeftijds verschil tussen zit. Je moet makkelijker gaan denken.
Ze liggen nu beide tegen 7 uur op bed en dan heb je nog een hele avond voor jezelf en het huishouden.

Gefeliciteerd met je meisje,

Zoals iedereen al zegt, niemand heeft daar een antwoord op. De een wil het sneller als de ander. Je moet gewoon op je gevoel afgaan als jullie er klaar voor zijn.
Ik geniet nog volop van mijn meisje…ze is overmorgen dan ook nog maar 7 mnd
Ik weet ook niet hoeveel jaar ik ertussen wil hebben straks als ik nog 1 wil,mischien vindt ik het ook wel best zo. Ik ga er nog lang niet aan denken. Ben 25 en ben echt zo aan het genieten van deze kleine meid…Wil straks leuke dingen doen zoals naar de dierentuin met haar en al die dingen…dat zie ik echt niet zitten met een baby

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Mijn dochter was 1 toen wij voor een tweede kindje gingen.
Ik wou graag twee kinderen dicht op elkaar zodat ze hopelijk veel aan elkaar zouden hebben in hun jeugdjaren ( en het liefst altijd natuurlijk )
Nu zit er twee jaar tussen mijn dochters en ze trekken veel met elkaar op.
Ik hoop dat dit zo blijft en ik kan het iedereen aanraden niet teveel tijd ertussen te laten zitten. Maar ja, iedereen is anders, denkt anders…

Spannende tijd voor jou, wel / niet…
Nog gefeliciteerd met je moppie trouwens.

Groetjes van Miranda

Wij zijn pas nagaan denken voor een 2e toen mijn zoon 2 was geworden.
Bij ons zit er net geen 3 jaar tussen en moet zeggen dat ik het een perfect verschil vind! Mijn oudste zoon is een stuk zelfstandiger en dat is toch wel makkelijk met nog een baby in huis.

Hoi meiden,

Bedankt voor het delen en meedenken. En bedankt voor de felicitaties!

Het blijft lastig. Ik wil (als je wat te willen hebt natuurlijk) niet te veel tijd ertussen hebben zitten maar ik ben fysiek heel snel moe dus het moet wel hanteerbaar blijven (verschilt ook wel weer per kindje natuurlijk) en ik wil zo graag echt van moppie genieten…misschien als moppie 1,5 is?

Pfff. moeilijk…
groetjes,
Wendy

Hoi bakmama,

Jeetje dat is heel vroeg he, ik moet eerlijk zeggen dat ik met 1 moppie al net zo moe ben, ik ga dan niet naar bed na GTST (ok wij kijken DWDD) omdat ik zo graag ook nog even wil relaxen en mijn man komt meestal pas rond 18:30/19:00 uur thuis waardoor ik pas rond 22;00 naar boven ga wat voor mij al te laat is. Kun je nagaan als wij twee moppies hebben…

En vroeger lukt ook niet want ik krijg manlief niet mee naar boven voor 22:00 uur en dan ben ik net in slaap gevallen en word ik weer wakker van mijn man die naar bed komt. Dan kom ik zooo moeilijk weer in slaap…hoe doe jij dat dan? Of sleur jij je vent gewoon mee?
groetjes,
Wendy