2e hands te koop


#1

Misschien is dit hier al vaak geopperd, maar zou het niet leuk zijn als je je spulletjes 2e hands aan zou kunnen bieden? Bv. babyuitzet, maar dan ook alleen wat met kids en babies te maken heeft…


#2

Ik stem voor


#3

ik stem ook voor al heb ik net bijna alle baby spullen al verkocht vie een andere site

before you judge me, try hard to love me


#4

ik stemde dan wel voor maar dat betekend niet dat ik per definitie al rico’s dingen wegdoe, ik heb alles nog haha, maar je weet nooit of we eventueel nog zwanger worden en het dan weer een jongetje wordt.


#5

Ik denk dat hier genoeg andere sites voor zijn en dat als je dat hier doet er mensen via google alleen maar hier gaan komen voor die advertenties. Daarbij ben ik bang dat je zo alleen maar reclames in de hand zult gaan werken. Maar het is natuurlijk niet mijn besluit.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#6

Lijkt mij juist handig. Ik zou liever van een ikkebenner kleding over nemen als van een vreemde. Lijkt me iets vertrouwder.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#7

Dan denk ik dat het slimmer is als je weet dat iemand er interesse in heeft en dat is zo te pijlen in een topic om deze persoon even te mailen. Zo heb ik al heel wat kleertjes en zo heen en weer zien gaan in topics.

Groetjes,

Michèle


#8

ik heb momenteel heel veel kleertjes en speelgoed op mp staan voor ieniemienie prijsjes

als dit er niet mag staan verwijder het dan aub

before you judge me, try hard to love me


#9

Ik heb ook idd heel veel te koop, want een 2e komt er toch niet meer… de meeste dingen zien er nog zo goed uit en is dus zonde om weg te doen! Je kan het idd op de bekende sites zetten, maar daar zoeken ze meestal alleen merkkleding… En op de bekende veilingsite, tja, breek me de bek niet open… de meesten doen een bod en vervolgens hoor je helemaal niets meer!! Kan ik echt chagrijnig van worden…


#10

Jaaaaa, ik bedoel idd een derde, ow wat erg… moment van verstandsverbijstering zullen we maar zeggen hihi


#11

als je je tickers aan het testen bent rainbow… heb je het ook niet goed

max al 1 jaar

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”