2e dochter 5 maanden en weer zwanger?

Ik slik de pil cerazette omdat ik nog bv geef,maar had vorige week echt zwangerschapskwaaltjes dus ik getest,de 1e van kruidvat was positief en die 2 erna 1 van predector en 1 weer van kruidvat negatief,laatste keer met ochtendurine,raar he?ik ga toch morgen nog voor de zekerheid testen met cb digitaal.

Dus zowel een positieve als een negatieve test? Volgens mij als een test positief is dat betekent het toch echt dat je zwanger bent. Ik zou inderdaad voor de zekerheid nog een extra test doen. Die van CB zijn altijd wel goed volgens mij.

Maarre jeetje wel spannend… Hier heb je natuurlijk helemaal geen rekening meegehouden…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee inderdaad,maar als het zo is is het zo,veranderd dan wel heel veel,maar ik zou het nooit kunnen om het weg te laten halen,no way!!!Morgen laat ik het weten

Dat lijkt me ook een hele moeilijke beslissing. Zeker als je weet wat voor moois er in je buik groeit. Ik denk ook niet of ik dat zou kunnen. Al snap ik ook dat die keuze in sommige gevallen wel gemaakt moet worden.
Maar goed daar is bij jou geen sprake van. Veel succes meid en we horen het morgen!

Liefs

Nou er veranderd wel veel,we MOETEN nu echt verhuizen want fenna slaapt al bij ons op de slaapkamer,en ons huis eerst te koop zetten,wil dat niet snel verkocht worden moeten we toch al ergens anders gaan wonen,dus dubbele lasten…als ik weet dat ik zw3anger ben word het echt zuinig aandoen voor een reservepotje te sparen,dus niks extra’s meer doen…maar goed dat komt wel weer goed

Dat is dan inderdaad toch wel behoorlijk heftig! Test morgen afwachten en stap voor stap bekijken wat te gaan doen…

oh meis toch… wat een dubbel gevoel… ik weet wat het is om spaarpotje te hebben… maar niet wat het is om weer zwanger te zijn … ben erg benieuwd wat de test doet … en ben het helemaal met je eens … zou het ook noooooiiiiittt weg kunnen laten halen… vreselijk!

we wachten in spanning met je mee…

en?

vreemd… geen reactie meer! Jammer … was wel stiekem heel benieuwd…