2de kuur antibiotica en ook nog

krente baard.
het zit de kleine effe niet mee
heeft nu zijn tweede antibiotica kuur binnen een maand vanwege zijn amandelen.
nu heeft hij ook nog krente baard bah dus weer een zalfje erbij
10 dec word hij dan geopereerd neus en keel amandelen gaan er uit
het word een drukke maand en niet vanwege de feesten hihi

op zich houd de kleine zich er goed onder hoor , geniet van de ijsjes die hij van de dokter moest eten
maar mama ziet er erg tegen 10 dec op ondanks dat het niet de eerste keer is dat er eentje onder narcose gaat

before you judge me, try hard to love me

Minke heeft ook krentenbaard, toevallig zeg! Zouden ze elkaar toevallig een kus gegeven hebben ? hihi
Ik vind wel dat het lang duurt voordat het weg is, Minke smeer ik vanaf vrijdag in op dat plekje maar het trekt maar langzaam weg! Is dat bij jouw zoontje ook zo?
Vervelend die operatie, maar wel fijn dat hij daarna waarschijnlijk van de klachten af is! En het is voor zijn eigen bestwil moet je maar denken als je je er rot over voelt, je doet wat je moet doen als goede mama! Neeltje heeft ook onderzoeken gehad voor haar urinereflux die best naar waren ( en ze moet volgend jaar weer om te kijken of het al weg is) maar ik doe mijn best om daar zo positief mogelijk in te staan, want daar heb je het meeste aan meid. Ik weet het, het is naar om je kind in een ziekenhuis te zien liggen met allemaal artsen… maar we moeten ons ook gelukkig prijzen dat we die zorg krijgen, want zo krijgt je kleine de beste zorg. Zet m op en beterschasp ook daar!
groetjes

Hè bah, beterschap voor je kleine man!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hoi linette

dit is de eerste keer dat wij er mee in aanraking komen zag toevallig zondag in het programma , genante kinderziektes, een foto van krentebaard en dat leek exact op wat mijn kleintje heeft maar dan in mindere mate.
maar om dit nou een genante kinder ziekte te noemen pfff erg overdreven.
iig ben ik gister begonnen met een zalfje maar hij veegt het er steeds weer vanaf dus dat schiet niet echt op.

before you judge me, try hard to love me

Tja “genant”, rare benaming van dat programma. Wat is er nou genant aan een peutertje met een ontstoken korstje…! Hier gaat het nu eindelijk een beetje weg bij Minke, gelukkig. Zij heeft gelukkig ook maar een klein plekje onder haar onderlip, hoop bij jouw kindje ook snel verbetering!
groetjes!

Nou, zeker een heftige maand zo! Veel beterschap voor kleinste!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers