2de kindje?

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is is gister alweer 9 maanden geworden.
Gaat allemaal zo super snel!!

Mijn man en ik willen heel graag nog een 2de kindje erbij. We zijn erg bezig met wanneer. Het liefst willen we dat er niet zo heel veel leeftijdsverschil tussen komt. Milan is in februari geboren, en wij zouden graag willen dat ons 2de kindje in de zomer komt! Maar we hebben het niet voor het zeggen. (eigenlijk ook gelukkig maar)

Voordat ik van Milan zwanger raakte duurde het 6 maanden. redelijk snel eigenlijk.
Ik wacht nu nog steeds totdat ik ongesteld wordt! (het is al een tijd geleden)
Stom van mij dat ik niet meer weet wanneer dat was. Ik ben daarin best slordig.
Vorige week heb ik een test gedaan maar die was helaas negatief.
Ik denk dat ik morgen nog maar eens een test ga doen. Ik vind het raar dat het uitblijft, normaal is dat nooit zo.
Kan je zwanger zijn, terwijl je test negatief aangeeft??
En wat vinden jullie een mooi leeftijdsverschil?

Ben benieuwd,

Groetjes Vanny, mama van Milan

geen idee of je dan zwanger zou kunnen zijn, volgens mij alleen als je te vroeg bent met testen. Toen ik zwanger wilde worden, schreef ik op wannneer ik ongesteld werd en wanneer vruchtbaar.
Bij ons zit er 2 jaar en 3 maanden tussen. Je hebt denk ik geen ideaal leeftijdsverschil, de een vindt kort op elkaar makkelijk en de ander weer niet. Hier zit nu niet heel veel tussen, maar we hebben we een peuterpuberteitmannetje! Succes!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

hoi vanny,

Zou gewoon over een paar dagen nog eens testen. Denk dat je te vroeg bent met testen.
En even afwachten.

Veel succes gewenst !!!

groetjes Gytha

Tja en ik ben door de pil heen in verwachting van nummer 2…
Volgens de huisarts moet ik de volgende keer een andere pil… Ik ben TE vruchtbaar…
Maar goed… Dit kleintje komt lekker in de zomer… Is het ook rustig met verjaardagen… En dan zit er zo’n 18 maanden tussen de 2… Ook wel mooi…

Ik heb vandaag de test gedaan en mijn vriend weet nog van niks…
Ben benieuwd hoe hij reageert… Ik denk voornamelijk geschokt en een beetje boos… Maar goed, hij heeft er net zo hard aan meegewerkt denk ik dan…

Liefs,
Paula

Even testen hoor

heyyyyyyyyyyyy van harte gefeliciteerd!!!
Leuk zeg!!!
Succes met het vertellen aan je man!!
En geniet ervan he

groetjes GYtha

Je zou wel zwanger kunnen zijn hoor. Ik had bij mijn eerste ook getest en die was negatief. Vervolgens werd ik 1 week te laat gewoon ongesteld. Toch bleek ik wel zwanger te zijn. Het kan zo zijn, volgens de verloskundige, dat het zwangerschapshormoon dan nog niet sterk genoeg is.
Je weet het dus maar nooit.

Tussen onze meiden zit 7 jaar. Wij vinden het helemaal goed zo.

Doei
Bianca

En Paula gefeliciteerd hoor.

Wij willen zelf ook graag niet te veel tijd tussen nr 1 en 2 laten zitten. Dat komt met name omdat ik zelf altijd zo’n goede band met mijn broer had en wij schelen ook niet zo veel. Maar ja, 2 kids, 3 x zo druk zeggen ze en als de 1e dan ook nog eens net begint te lopen… Aan de andere kant is een vriendin van mij nu zwanger van de 2e, terwijl haar zoontje nu bijna 2,5 is. Die vindt het hartstikke moeilijk om die nieuwe baby te accepteren en is vaak heel vervelend! In die leeftijd ontdekken ze juist weer hun eigen ik… Go for it! denk ik dan. Wat er ook gebeurd, je gaat er wel mee om toch?

Mijn vriend lag eigenlijk helemaal dubbel toen ik het vertelde…
Hij zei: das nou echt iets voor ons he… Willen we eens plannen, gaat het altijd mis…
Nou ja, daar was ik 6 jaar geleden ook al achter…
Maar goed… In augustus komt er een broertje of zusje bij voor Jeske…
Lekker in de zomer… Kunnen we eindelijk eens buiten zitten met een verjaardag…

En wat betreft het plannen… Daar doe ik maar niet meer aan… Ik zie wel hoe het komt…

Dylan is in mei geboren en eigenlijk had ik het liefst meteen weer zwanger willen worden. Ik ben inmiddels 36 jaar en als ik een 2e wil dan moet ik op gaan schieten.
Voordat ik zwanger werd van Dylan hebben we heel wat onderzoeken, miskramen enz. moeten meemaken. Vandaar dat we niet willen en kunnen wachten op een 2e. Maar helaas, Dylan is inmiddels al 7 maanden en ik ben nog niet zwanger. Maar ach, als het niet meer lukt vind ik het ook prima hoor. Ik ben allang blij dat ik ondanks alle tegenslagen een gezonde zoon heb mogen krijgen. Die pakken ze me nooit meer af.

He Paula, hartelijk gefeliciteerd! Wat leuk voor Jeske!

Groetjes,
Inge

Hoi Vanny,

Heb je alweer getest? Ben wel benieuwd of deze wel positief is!

Helaas kun je niet alles plannen, maar een leeftijdverschil van twee jaar is best wel leuk lijkt me. Kunnen ze nog wel met elkaar spelen en is het gezellig om een broertje of zusje te krijgen!! Ik vind vier jaar en meer en beetje te veel, maar net wat ik al zei, je kan dit soort dingen niet altijd plannen!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Hoi Judith,

Helaas, was niet zwanger!!

Wel hebben we besloten dat we niet op een 2de kindje willen wachten.
Ben zo benieuwd…Kijken hoe het gaat!!
De pil hebben we in de kast gelegd, en nu geduldig afwachten!!!

Groetjes Vanny

Groetjes Vanny, mama van Milan

Heel veel succes, ik hoop voor jullie dat eht snel lukt en je kunt genieten van de momenten die komen!!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

succes en hopelijk lukt het snel!
Vooral blijven oefenen!!!

groetjes Gytha

Succes! En tijd zat om te oefenen met al die feestdagen voor de boeg !

Groetjes,
Inge