Hallo allemaal,
De tijd gaat snel! Ben alweer 29 weken zwanger. Het gaat goed met het kindje. We weten inmiddels wat ‘het’ is maar houden het nog geheim… Ben al wel enorm!!!
Heb echt al een hele dikke buik!!! Krijg er ook veel commentaar (lees dus geen complimentjes) op, alsof ik daar wat aan kan doen. Maar het doet me niet zoveel hoor. Met Joep had ik ook een flinke buik, tja sommige hebben dat. Wat wel vervelend is, is dat ik behoorlijk last van mijn rug heb. Ik kan echt niet meer zoveel als ik zou willen. Ik loop nu bij de bekkenfysio en doe trouw mijn oefeningen maar even lekker stofzuigen en dweilen lukt eigenlijk niet meer zonder dat ik daarna rugpijn heb. Dat komt slecht uit want we gaan eind deze maand verhuizen naar Groningen!!!
Mijn man heeft daar een nieuwe baan en begint daar volgende week dinsdag al. ik krijg 18 juli vakantie en dat betekent dus dat ik een aantal weken alleen met Joep thuis ben en alles alleen moet doen. Ik sta voor de klas en vooral die laatste schoolweken zijn DRUK! Tussendoor moet ik ook nog dozen inpakken…
Nou ja, het is voor een goed doel. Na 6 in het westen te hebben gewoond en 4 jaar in het midden van het land gaan we weer terug naar onze roots!
Ik hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan en dat ons kindje gewoon lekker 40 weken blijft zitten!
29 weken en verhuizen naar andere kant van Ned
Zo`n enorme buik had ik ook, toen ik op 1 van die laatste dagen op het ziekenhuis kwam, sprak een zuster mij aan “of ik een tweeling verwachtte”. whahaha niet dus, het was er maar 1 en die zwom in een mega badje. Wat het stofzuigen betreft, daar is een trucje voor ( via mijn werk bij de thuiszorg geleerd ) om je je rug te ontzien. Als je rechts bent, stofzuiger links van je en de stofzuigerslang achter je langs naar rechts. Hou links de slang vast en stofzuig gewoon met rechts. Zo blijf je beter rechtop staan ipv te bukken zoals we allemaal doen. Hoop dat het helpt. Verder veel succes met verhuizen en geniet nog van je zwangerschap zo lang als je nog kan.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Nou, ik dacht dat ik het druk had, maar dat valt al weer reuze mee als ik het zo lees, en ik ben nog niet eens zwanger ook. Die zere rug herken ik wel. Ik heb er nu nog steeds last van, en kan Jedidia niet te lang optillen, en ik kan ook niet lang staan. Erg lastig, ik ben nl. ook lerares, maar in ieder geval hebben wij het semester afgelopen vrijdag afgerond. Nu alleen nog even werkstukken nakijken.
Ik wens je veel sterkte, en geniet ondanks alles van je zwangerschap. Ik ben blij dat het goed gaat met je kindje.
Groetjes, Daniella