Pff heb vandaag geturfd hoe vaak Dylano naar de wc is geweest en zoals de titel het al aangeeft kom ik op 29.
Het vele plassen is vorige week vrijdag begonnen en gaat og steeds door dus. Intussen woensdag en donderdag op blaasontsteking getest en dat is het niet. De ha heeft het donderdag wel meegegeven aan de koerier om het op kweek te zetten en voor die uitslag kan ik maandag bellen. Hoop ergens wel dat er wat uitkomt anders weet ik het ook niet meer,
Gelukkig heb ik wel een ha die het hier niet bij laat zitten.
Maar zou het is tussen zijn oren kunnen zitten? Een uur in de speeltuin geweest en dan hoeft hij niet, maar aan de andere kant zat hij van de week een film van thomas de trein de kijken (zijn grote favoriet) en dan moet hij weer wel terwijl hij dan echt helemaal in de film zit want dan kan ik tegen hem praten en dan hoort hij me niet.
Ben overings niet alle 29 keren meegelopen dus weet niet of hij altijd geplast heeft maar de keren dat ik het wel deed heeft hij iedere keer geplast de ene keer een gewone plas en de andere keer een paar druppels dus dat wijst toch weer op een blaasontsteking,
Grrr ben gewoon ff radeloos
Liefs Michelle